sobota, 31 maja 2014

RECENZJA GLINKI ZIELONEJ od 'GRANDI'

Witajcie! Dziś zapraszam Was na recenzje 100% naturalnej glinki zielonej do skóry tłustej ze skłonnością do trądziku. Produkt otrzymałam w ramach współpracy z 'Grandi'. O podjęciu współpracy pisałam tu. Firma ta 'oferuje szeroki wybór kosmetyków naturalnych: mydła Aleppo, mydła marsylskie, glinki, olejki, ałuny, gąbki naturalne.'

Zapraszam Was do zapoznania się z ofertą sklepu oraz polubienia fanpage'a.
SKLEP INTERNETOWY     lub     FANPAGE

Informacja producenta:

'Glinka zielona illite posiada podwyższoną moc absorbcyjną, przewyższającą znacznie zieloną glinkę montmorillonitową. Jest najmocniejsza wśród wszystkich glinek. Zalecana jest do skóry z tendencją do przetłuszczania się i trądziku. Glinka illite jest bogata w kalcyt (tlenek wapnia) i uboga w magnez. Wykorzystuje się ją głównie do oczyszczania skóry z zanieczyszczeń i toksyn ponieważ silnie absorbuje zanieczyszczenia. Dzięki swoim chłonnym właściwościom i aktywnemu działaniu - rozjaśnia cerę, napina skórę i redukuje zmarszczki.'

Moja opinia:

Glinka znajduje się w tubie o wadze 100 g. Produkt jest gotowy do użycia. Wystarcza na około 6 zastosowań. Konsystencja produktu jest gęsta i ciężka, trudno rozprowadza się ją po twarzy. Zapach niestety nie przypadł mi do gustu, jest nieprzyjemny. Maska bardzo szybko zasycha. Po zastosowaniu skóra twarzy jest ładnie zmatowiona, delikatnie rozjaśniona i miła w dotyku. Efekt zmatowienia trwa nawet do 3 dni. Niestety nie zauważyłam oczyszczenia, a co więcej zaczęło mnie po niej wysypywać. Połowę opakowania oddałam siostrze, ona jest z niej zadowolona. Mimo, iż ja nie jestem do końca zadowolona z tej glinki to polecam Wam wypróbować, gdyż każda skóra inaczej reaguje i może okaże się, że u kogoś dobrze się spisze :) 

Moja ocena: 3/5!


28 komentarzy:

  1. Widziałam je już u dziewczyn na blogach, osobiście nie miałam, jeśli jest ryzyko zapychania to nie dla mnie, ostatnio krem z B tak mnie pozapychał, że chwilowo wstrzymuję się z zakupami produktów do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ta samą maskę właśnie jestem przed jej testowaniem :) mam nadzieję, że u mnie jakoś się sprawdzi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam czerwoną- niedługo recenzja;)
    zieloną chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z innej firmy czerwoną stosowałam i okazała się moim ulubieńcem :)

      Usuń
  4. Szkoda że u Ciebie się nie spisała;( Ja dopiero zapoznaje się z nią!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. mam taką samą glinkę, ale nie mam czasu jej nałożyć, ciekawe jak u mnie się sprawdzi. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Co do konsystencji to fakt moja na początku tez ciężko wychodziła ale później już trochę lepiej. Ja swoją kupie ponownie bo daje świetny efekt końcowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja teraz będę chciała kupić białą i różową :)

      Usuń
  7. Różnie skóra reaguje na te glinki, też teraz będę testować jedną i zobaczymy jak się sprawdzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam czerwoną glinkę i do tej pory ją kupuję, jeszcze będę chciała wypróbować inne rodzaje :)

      Usuń
  8. chętnie bym ją wypróbowała jak sprawdzi się na mojej cerze trądzikowej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że u ciebie się nie sprawdziła..
    Ja mam glinkę różową ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam żółtą glinkę i jestem bardzo zadowolona :)
    Ja spryskuję glinki (wszystkie) woda termalną,im dłużej są mokre tym lepiej działają :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też od niedawna tak robię, ale ta glinka wysycha już po nałożeniu :)

      Usuń
  11. muszę przyznać, że pierwszy raz na oczy widzę ten produkt

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy blog :) Z przyjemnością obserwuje i zapraszam do siebie :)

    anormalstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Tą samą glinkę wybrałam i jestem z niej zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdyby mnie nie wysypała to zostałaby moim ulubieńcem :)

      Usuń
  14. ja również dostałam, ale bialą :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja póki co zastosowałam ją 2 razy, ale więcej wypowiem się jeszcze po kilku zabiegach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja potrzebuję jakiejś oczyszczającej :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja bardzo lubię glinki, z tą zapoznaję się i nawet polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja mam cerę wrażliwą więc raczej jej nie kupie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do cery wrażliwej odpowiednia będzie bardziej różowa lub biała :)

      Usuń