czwartek, 22 maja 2014

RECENZJA BŁOTA KOSMETYCZNEGO SUSZONEGO od 'WHITE FLOWER'

Witajcie! Zapraszam Was do zapoznania się z moją opinią na temat kolejnego produktu od 'White Flower', którym jest błoto kosmetyczne suszone. O podjęciu współpracy pisałam tu. Przypomnę, że firma 'oferuje kosmetyki z Morza Martwego, aby sprawić, żeby Morze Martwe było blisko Ciebie, a przy tym nie wydasz na nie więcej, niż wydajesz do tej pory na pielęgnację swojego ciała.'

Zapraszam Was do zapoznania się z ciekawą ofertą firmy oraz polubienia fanpage'a.
STRONA PRODUCENTA     lub     FANPAGE

Informacja producenta:

'Błoto kosmetyczne suszone jest bez dodatków (wypełniaczy, polepszaczy, konserwantów itp). Ważne, że pomimo zmiany koloru na jaśniejszą zachowuje wszystkie swoje właściwości, takie same jak mokre, czarne błoto bezpośrednio po wydobyciu z morza. Błoto można stosować w formie maseczek i okładów na całe ciało. Maska błotna z Morza Martwego regeneruje, pielęgnuje i odżywia skórę, oczyszcza ją i wygładza, pozostawiając świeżą, matową i nawilżoną. Ponadto pobudza krążenie krwi i metabolizm skórny. Jest szeroko stosowana w ośrodkach SPA do zabiegów antycellulitowych i przeciw rozstępom. Może być ważnym uzupełnieniem w terapii trądziku, łuszczycy, atopowego zapalenia skóry, egzem i łojotoku.'

Moja opinia:

Błoto używałam wyłącznie na ciało. Produkt znajduje się w opakowaniu z zakręcanym wieczkiem, o wadze 500g. Zapach jest niewyraźny i praktycznie niewyczuwalny. Produkt występuje w formie sypkiej, natomiast po dodaniu wody uzyskujemy rzadką konsystencje. Aplikacja przebiega bezproblemowo. Podczas zabiegu towarzyszyło mi lekkie pieczenie, a po zmyciu zauważyłam delikatnie zaczerwienioną skórę. Stosując tego typu produkty musimy się z tym liczyć, że jest to normalna reakcja organizmu. Jednak najważniejsze są efekty, skóra została wygładzona, oczyszczona i doskonale nawilżona. Polecam Wam za świetne działanie, wydajność i naturalny skład :)

Moja ocena: +4/5!


16 komentarzy:

  1. Wygląda interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  2. coraz bardziej przekonuje się do takich błotek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny produkt :-) miałam go i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem ciekawa jak u mnie się sprawdzi :D

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda interesująco. :) Może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie używałam, pora wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam okazji jeszcze używania błota :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czyli warto go kupić :) Jeszcze nigdy nie miałam blotka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda interesująco, chętnie kiedyś przetestuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tego kosmetyku jestem bardzo ciekawa-kiedyś go zakupię:)))

    OdpowiedzUsuń