piątek, 2 maja 2014

RECENZJA 100% NATURALNEGO OLEJU ARGANOWEGO od MANUFAKTURY APTECZNEJ

Witajcie! Ponad miesiąc temu otrzymałam 100% naturalny olej arganowy w ramach współpracy z 'Manufakturą Apteczną', a dziś przedstawię Wam moją opinię na jego temat. O podjęciu współpracy pisałam tu. Przypomnę, że firma ta w oparciu o sprawdzone receptury, najwyższą jakość surowców, 90-cio letnie doświadczenie w wytwarzaniu leków recepturowych i kosmetyków oferuje produkty najwyższej jakości. 


Zapraszam Was do zapoznania się z ofertą firmy oraz polubienia fanpage'a.

STRONA PRODUCENTA     lub     FACEBOOK 

Informacja producenta:

'Olejek arganowy otrzymywany z drzewa arganowego naturalnie rosnącego w Maroko. Przeznaczony szczególnie do pielęgnacji delikatnej i suchej skóry, chroni skórę przed niekorzystnym wpływem czynników zewnętrznych oraz przed jej nadmiernym wysuszeniem. Olejek arganowy hamuje procesy starzenia, redukuje zmarszczki, nawilża, rewitalizuje i poprawia elastyczność skóry, przez co skóra nabiera wyraźnie młodszego wyglądu. Polecany kobietom z problemami skórnymi związanymi z menopauząZalecany przy leczeniu ran, łuszczycy, wyprysków skórnych (skaz po trądziku i ospie), ułatwia gojenie blizn i stanów zapalnych skóryWspomaga pielęgnację cery trądzikowej i ogranicza ilość sebum, zmniejsza tym samym tendencję skóry do przetłuszczania. Nadaje włosom naturalny połysk, wytrzymałość, jedwabistość i miękkość, przywraca naturalny stan kruchym i łamliwym paznokciom.'


Moja opinia:

Olej znajduje się w szklanej butelce, o pojemności 100 ml. Konsystencja jest typowa dla oleju jednak nie jest zbyt tłusta czy też ciężka. Stosowałam już olej arganowy innej firmy, ale ten olej nie posiada tego nieprzyjemnego, charakterystycznego zapachu więc za to duży plus. Olej w głównej mierze postanowiłam używać na włosy, ale także jako dodatek do glinek w celu nawilżenia twarzy. Nie zalecałam się do informacji na etykiecie, żeby olej nakładać na umyte, osuszone ręcznikiem włosy, gdyż dla lepszego efektu, nakładałam go na suche włosy i zakładam czepek na około godzinę. Po olejowaniu moje włosy lepiej się układają, są gładsze, miększe i ładnie lśniące. W sumie to po każdym oleju moje włosy wyglądają o wiele lepiej, z tą różnicą, że po tym oleju arganowym zauważyłam, że włosy o wiele szybciej rosną. Mam zamiar przetestować wiele olejów, ale na dzień dzisiejszy dla mnie olej arganowy okazał się najlepszy dla moich włosów. Olej jest bardzo wydajny i biorąc pod uwagę, że jeszcze sporo oleju mi zostało to na pewno będę chciała go zastosować również na paznokcie. Polecam wszystkim za dobre działanie, wydajność, szerokie spektrum zastosowania oraz 100% naturalny skład :) 

Moja ocena: 5/5!




22 komentarze:

  1. Ja olejów używam zwłaszcza do olejowania włosów właśnie, ale arganowego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam olej arganowy nakładać na włosy !! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też go używam i jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet opakowanie ma ładne :)
    http://anieszkaw.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie olej arganowy się świetnie sprawdza ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo olej arganowy to coś co lubią moje włosy, aktualnie kończę buteleczkę, ale w kolejce czeka olej kokosowy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. olej kokosowy też używałam i również polecam :)

      Usuń
  7. Ma sporo pozytywów ;) Fajny produkt, ale nie używam takich cudów ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do olejowania trzeba się przyzwyczaić i jak się poczuję różnicę to już się z tego nie zrezygnuję :)

      Usuń
  8. Lubię argan , ze względu na jego właściwości lecznice pod każdą postacią ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki olej i mnie by się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawy produkt:)
    Zapraszam serdecznie do mnie na urodzinowe candy :)
    Pozdrawiam majowo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię arganowy olejek - odkryłam go ze dwa lata temu, to naprawdę świetna rzecz zwłaszcza do włosów. Mam teraz kosmetyczny - często go używam do olejowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a widzisz ja ubolewam nad tym, że w ogóle oleje odkryłam kilka miesięcy temu :)

      Usuń
  12. Buteleczka przyciąga uwagę, olejek ciekawie się zapowiada. :P

    OdpowiedzUsuń
  13. znam olej arganowy i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cierkawe na jaki olejek teraz bdzie bom ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na oleje bom już trwa od jakiegoś czasu tylko ja byłam niezorientowana w temacie :D

      Usuń
  15. Olej arganowy znam i lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak na razie spisuje się u mnie na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dobrze się sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
  18. jestem zadowolona, używam na końcówki :)

    OdpowiedzUsuń