sobota, 10 maja 2014

PRZESYŁKI z OSTATNICH TYGODNI - DARMOWE GADŻETY

Witajcie! W tym tygodniu dotarło do mnie wiele przesyłek ze współprac, z wygranymi i próbkami, ale na dziś przygotowałam dla Was post z przesyłkami z ostatnich tygodni. Od razu piszę, że gadżety z ostatniego zdjęcia dostałam od kolegi dlatego też nie mam dokładnych namiarów. 

1. Pierwsza przesyłka zawierała: zeszyt, dwa notesy, dwa ołówki, długopis, brelok z otwieraczem i monetą do wózka, uchwyt na torebkę, zawieszka na bagaż z długopisem oraz bączek.
 2. Przesyłka to: dwa długopisy i smycz.
 3. Cztery zakładki magnetyczne, długopis i smycz.

Miłego dnia! :)

46 komentarzy:

  1. A u mnie chyba listonosz z kurierem strajkuje, bo czekam na 7 przesyłek, a w skrzynce puściutko :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeżeli chodzi o przesyłki, to u mnie ten tydzień był wyjątkowo udany :)

      Usuń
  2. Fajne i przydatne gadżety:)Miłego dnia-wzajemnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super przesyłeczki,graatulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. uchwyt na torebkę to fajna sprawa, mam gdzieś podobny. Super gadżety:)

    OdpowiedzUsuń
  5. oo, ta pierwsza przesyłka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  6. długopisów nigdy dość :) Ja już sobie dałam spokój z gadżetami, pełno tych długopisów :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje:) Fajne przesyłki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję przesyłek! Pierwsza najlepsza, ale każda mi się podoba, bo zawiera i smycz, i długopis :D Do Porty pisałem, ale niestety cisza :/ A szkoda, bo fajną smycz mają, taką kraciastą :)

    Pozdrawiam, miłego weekendu :)
    Artur

    p.s. Dzisiaj piątek (09.05.2014), a post opublikowany w sobotę 10 maja ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) w takim razie zajrzę do Ciebie jutro :)

      Usuń
  9. EPP nie wiem gdzie pisać, a próbowałam już ze 2 razy :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję:-) świetne paczki :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne... naprawdę świetne rzeczy. Gratuluję :) Napisałem do wszystkich ale mnie nie lubią chyba i niczego nie przysyłają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) to zawsze warto poczekać i napisać za jakiś czas :P

      Usuń
  12. Ależ cudeńka! Jestem ciekawa tych zakładek magnetycznych. takowych nie posiadam!

    OdpowiedzUsuń
  13. fajniutkie gadżety :) gratki

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne gadżety ;> Gratuluję i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne, fajne ;) a co to na 1 zdjęciu? Bączek?

    OdpowiedzUsuń
  16. O ile gadżetów - co Ty z tym wszystkim robisz? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. używam :) a czego mam za dużo to rozdaje rodzinie albo znajomym :)

      Usuń
  17. Ten breloczek serducho bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapraszam do mnie http://gadzetywoj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Z EPP Group już nie wysyłają,a co ważne ,straszą sądem ,za zapychanie im maila,że nie mogą odpisać klientom,bo dostają setki próśb o gadzety :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już swoje gadżety dostałam, więcej do nich już pisać nie będę, ale też wcale się im nie dziwię, że tak reagują skoro mają teraz "gorący okres" :)

      Usuń
  20. hehehehe aż mi się przypomniało jak za młodu latało się na targi turystyczne, tyyyyyle smyczy, długopisów, notatników ahhh. do dziś jeszcze są ale zapasy powoli się kończą :<

    OdpowiedzUsuń