piątek, 9 maja 2014

OTRZYMANE KOSMETYKI BIAŁY JELEŃ ze WSPÓŁPRACY z POLLENA OSTRZESZÓW

Witam! Właśnie dotarła do mnie przesyłka ze współpracy z 'Pollena Ostrzeszów'. 'Firma jest producentem środków czystości i kosmetyków. Właścicielem i kreatorem takich marek jak: Biały Jeleń, Dzidziuś, Dr Reiner.'

Zapraszam Was do zapoznania się z ofertą firmy oraz polubienia fanpage'a.

STRONA PRODUCENTA     lub    SKLEP INTERNETOWY     lub     FANPAGE

W przesyłce znalazłam pełnowartościowy produkt oraz próbki 'Biały Jeleń'. Nie mam w zwyczaju recenzować próbek, ale wszystkie przetestuję i jeżeli okażą się dobre to z pewnością zakupię pełnowymiarowe opakowanie i dopiero wtedy przedstawię Wam moją opinię. Jestem ciekawa jak sprawdzi się ten krem, tym bardziej, że został wysoko oceniony na wizażu, a co ważne nie zawiera alergenów, parabenów, silikonów i barwników.

Otrzymałam:
  • hipoalergiczny nawilżająco-łagodzący krem do twarzy (100 ml),
  • próbkę hipoalergicznego szamponu do włosów orzech włoski (12 ml),
  • próbkę hipoalergicznego żelu i szamponu 2 w 1 dla mężczyzn (12 ml),
  • próbkę hipoalergicznej emulsji do mycia twarzy (12 ml),
  • próbkę hipoalergicznego żelu do mycia ciała, włosów i twarzy (12 ml),
  • próbkę hipoalergicznego żelu do mycia ciała, włosów i twarzy dla mężczyzn (12 ml),
  • próbkę hipoalergicznego żelu do higieny intymnej kora dębu (10 ml),
  • próbkę hipoalergicznego nawilżająco-łagodzącego krem do twarzy (2x2 ml),
  • ulotki.

Serdecznie dziękuję firmie za zaufanie i kosmetyki! :)

29 komentarzy:

  1. Fajna przesyłka, gratuluję !!

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję :) współpracy , kremu nie znam, więc mnie bardzo ciekawi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) opinie ma bardzo dobre więc coś w tym musi być :)

      Usuń
  3. Super! Ciekawa jestem jak sprawdzi się u Ciebie ten krem hipoalergiczny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo, czekam na recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna współpraca:). Gratuluję i zapraszam do rozdania na moim blogu !:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) już do Ciebie lecę :)

      Usuń
  6. Gratulacje :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo sporo próbek :)) A ten kremik może być ciekawy :))

    OdpowiedzUsuń
  8. miłego testowania :) gratuluję kolejnej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Będziesz miała co testować :)

    OdpowiedzUsuń