niedziela, 25 maja 2014

NAJLEPSZY KREM NAWILŻAJĄCY z 'BIAŁEGO JELENIA'

Witam! Zapraszam Was do zapoznania się z moją opinią na temat hipoalergicznego nawilżająco-łagodzącego kremu do twarzy 'Biały Jeleń'. Produkt otrzymałam w ramach współpracy z 'Pollena Ostrzeszów'. O podjęciu współpracy pisałam tu. Przypomnę, że 'firma jest producentem środków czystości i kosmetyków. Właścicielem i kreatorem takich marek jak: Biały Jeleń, Dzidziuś, Dr Reiner.'

Zapraszam Was do zapoznania się z ofertą firmy oraz polubienia fanpage'a.

STRONA PRODUCENTA     lub    SKLEP INTERNETOWY     lub     FANPAGE

Informacja producenta:

'Hipoalergiczny nawilżająco - łagodzący krem do twarzy to produkt intensywnie pielęgnujący. Specjalnie opracowana receptura łagodzi podrażnienia oraz wpływa osłaniająco na skórę, wzmacniając jej naturalną barierę ochronną. Starannie dobrane składniki regenerują warstwę lipidową skóry przywracając odpowiedni poziom nawilżenia. Bogata kompozycja składników odżywia i przynosi ulgę przesuszonej skórze przywracając jej wypoczęty i zdrowy wygląd. Krem likwiduje uczucie napięcia skóry, pozostawiając ja odprężoną i zrelaksowaną. Delikatna konsystencja sprawia, że produkt łatwo wnika w głąb skóry nie pozostawiając tłustej warstwy.'

Moja opinia: 

Krem znajduje się w tubie z zamknięciem na klik, o pojemności 100 ml. Produkt posiada lekką konsystencje i bardzo przyjemny zapach. Łatwo rozprowadza się na skórze i szybko się wchłania. Stosuję go zarówno na dzień jak i na noc. Przede wszystkim dobrze nawilża, a przy tym matowi i nie zapycha. Ponadto ładnie koi skórę i pozostawia ją miłą w dotyku. Krem kosztuje ok. 12 zł, jest wydajny i posiada dobry skład. Po przetestowaniu już wiem za co zdobył wysoką notę na wizażu. Dla mnie jest to najlepszy krem do twarzy jakikolwiek stosowałam i jeszcze za tak śmieszną cenę! Szczerze Wam polecam zapoznać się z nim bliżej, a nie zawiedziecie się na pewno :)

Moja ocena: 5/5!


20 komentarzy:

  1. jak o znajdę u siebie w sklepach to na pewno kupię, bo właśnie szukam dobrego kremu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy produkt :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię Białego Jelenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedziałam, że oni mają tak szeroki asortyment produktów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mają, szkoda tylko, że jest trudno dostępny :)

      Usuń
  5. Może się kiedyś na niego skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo dobrego o nim czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne produkty ma Biały Jeleń :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego kremu jeszcze nie miałam ;)
    Chętnie bym go wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pisałam ostatnio o balsamie do ciała z tej serii, u mnie się super sprawdził, więc i krem chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć :) Widziałam w poprzednich postach, że również współpracujesz z naturalne.eu W związku z tym mam pytanie. Czy otrzymałaś drugą i trzecią przesyłkę tj. kwietniową i majową w ramach tej wspólpracy? Bo ja nadal nie...Odpisali że zostaną wysłane w maju ale nadal cisza...Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie otrzymałam 2 paczek i pewnie ich nie otrzymam, nie odpisują na maile i ciągle zmieniają terminy ich dostarczenia. Brak słów, ale w sumie wiedziałam na co się piszę bo doskonale wiedziałam jak współpracowali z innymi blogerami. Sądziłam, że jednak zmądrzeli i się poprawili, choć nie powiem początek współpracy był na profesjonalnym poziomie. Pretensję mogę mieć tylko do siebie za naiwność ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Mi odpisali podobnie że zostanie wysłana paczka i oczywiście cisza :( co za firma :(

      Usuń
    3. szkoda nerwów na nich :)

      Usuń
  11. To jednak z fajniejszych firm, jakie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny krem. Ostatnio potraktowałam go jak neutralną bazę do "bogatszych" mazidełek, które robię sama. Inga, serdecznie pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może kiedyś też wezmę się za robienie takich mazidełek :) również pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Biały Jeleń nie zawodzi :) na co dzień używam ich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Używałam tylko proszków, jakoś nie mogę się przemóc :(

    OdpowiedzUsuń