poniedziałek, 19 maja 2014

MOJE WYGRANE: SZCZOTECZKA ELEKTRYCZNA ORAL-B i PENDRIVE 8GB

Witajcie! Dziś przedstawię Wam moje wygrane z ostatnich dwóch tygodni. Pierwszą nagrodę zdobyłam na fanpage Blend-a-med & Oral-B Polska, gdzie do przetestowania było aż 600 sztuk szczoteczek elektrycznych. Natomiast drugą nagrodę wygrałam za udzielenie odpowiedzi na jakieś pytanie na fanpage Rodzina i kariera. To już moja kolejna wygrana na tej stronie (poprzednie wygrane).

Zapraszam do przeczytania tego postu, gdzie informuję o stronie, z której dowiecie się o najnowszych konkursach. 

1. Szczoteczka elektryczna Oral-B Professional Care 500:

2. Pendrive 8 GB:

Miłej niedzieli! :)

57 komentarzy:

  1. super, szczoteczkę używam - świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje! :))
    chcialabym tą szczoteczke ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. hehe też mi się podoba towar jaki dostaliśmy niestety mogę tylko tam na niego popatrzeć ;) ale gdyby cię coś zainteresowało chętnie sprzedamy ;)

    świetna wygrana gratulacje no i oczywiście miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze, będę pamiętać :) dziękuję :)

      Usuń
  4. wow
    super gratuluję

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak Ty to robisz? :)

    Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) trochę czasu muszę poświecić :)

      Usuń
  6. Szczoteczkę mam i ja:))Gratuluję również wygrania!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje !
    a szczoteczki zazdroszcze :**

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam pendraka ;D Gratulacje :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super,gratuluję wygranej :)
    ja również ma i kocham :)
    nie zamienię na inną :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) racja szczoteczka jest świetna :D

      Usuń
  10. Gratuluję, mnie nie ciekawiły nigdy te szczoteczki byłyby za mocne dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, to zależy jaką końcówkę wybierzemy :)

      Usuń
  11. super, szczególnie szczoteczka, przydałaby mi się nowa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No pięknie :) Gratuluję. Super wygrane :) Ostatnio sprawiliśmy sobie szczoteczkę Oral-B i muszę przyznać, że myje świetnie. Chyba nigdy nie miałem tak czystych zębów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) racja, myją dokładnie i jeszcze jaka wygoda użytkowania :D

      Usuń
  13. zazdroszczę Ci tej szczoteczki!

    OdpowiedzUsuń
  14. wow !!:D zazdroszczę takich wygranych! :D gratuluję;)

    OdpowiedzUsuń
  15. pendrive też otrzymałam jakiś czas temu...A do testowania szczoteczki nie udało mi się dostać...szkoda, bo jestem bardzo ciekawa jak takie szczoteczki się sprawdzają, czy są lepsze od tych tradycyjnych..Poczekam na Twoją recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są o wiele lepsze przede wszystkim dokładnie myją ząbki i co ważne nie musimy się 'namachać' szczoteczką, żeby ten efekt uzyskać :)

      Usuń
  16. Superrr, gratulacje :) Muszę dołączyć do grona osób posiadających takie szczoteczki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń