sobota, 3 maja 2014

HAUL ZAKUPOWY - KWIECIEŃ

Witajcie! W końcu mamy maj, a w związku z tym przedstawię Wam moje zakupy z miesiąca kwietnia. Znowu prawie cały miesiąc chorowałam więc zakupów nie jest dużo, ale są to rzeczy praktyczne i ładne :) 

1. Zestaw ozdobnych pojemników za 12,49 zł (przecenione z 49,99 zł),
Tak bardzo spodobały mi się te pojemniki, że następnego dnia kupiłam kolejny zestaw tylko w innym kolorze, który idealnie pasuje do łazienki ;)
 
2. Rattanowe pojemniki z Ikea, kupione na Allegro za 50 zł z wysyłką,
3.  Organizery na kosmetyki i biżuterię za 5,99 zł (przecenione z 9,99 zł),
4. Wieszak na krawaty i wieszak na paski za 1,99 zł / sztukę (przecenione z 4,99 zł),
5. Kilka dodatków do włosów oraz okulary z Lidla za 11,99 zł,
 6. Lakiery z Wibo za 2,99 zł (przecenione z 5,99 zł),
7. Butty sportowe Kappa, kupione w Lidlu za 59,99 zł (przecenione z ok. 89 zł),
8. Nowa marynarka w kolorze miętowym, kupiona w SH za 1zł, 
9.Torebka kupiona również w SH za 3 zł.

Miłego dnia! :)

37 komentarzy:

  1. Mało kupiłaś, bo chorowałaś? Boję się jakie zakupy robisz jak jesteś zdrowa haha ;) Dużo fajnych rzeczy :) Te zielone pudełeczka pasowałyby do mojego pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz dla mnie jest tego mało w porównaniu do okresu co byłam zdrowa i miałam czas na zakupu :D ale w sumie ileż można kupować :P

      Usuń
  2. wow super zakupy:)
    marynarka z 1 zł wymiata;)

    OdpowiedzUsuń
  3. wcale nie jest tego tak mało! :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te rzeczy sobie kupiłaś a te pudełka faktycznie są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka z sh mi się nie podoba, ale marynarka może być fajna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w marynarce fajnie wyglądam, a torebka nie do końca jest w moim guście, ale na jakieś wycieczki nad wodę to zawsze się przyda :)

      Usuń
  6. ile pudełeczek - uwielbiam takie "gadżety" :) zawsze coś gdzieś chomikuję, aby na wierzchu nie leżało ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. swietna marynarka, a za 1zł to w ogóle, udało Ci się ;) po za tym ja zawsze szukam pojemników na różne rzeczy, po czym już w domu stwierdzam, że nie mam gdzie i co w nich trzymać i upycham na strych ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi znowu zawsze pojemników brakowało, ale teraz stwierdzam, że faktycznie nie są mi potrzebne kolejne :)

      Usuń
  8. Za 12,49 zł! Wow ja chcę ..ja chcę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pudełka mnie oczarowały :D chyba też wybiorę się na poszukiwanie jakiś ciekawych.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak Ty to robisz, że kupujesz takie fajne rzeczy za taki niskie ceny? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wydaje mi się, że przez to, że mieszkam w małym mieście :P

      Usuń
    2. ja mieszkam w dużym mieście i też sobie radzę :P

      Usuń
    3. w dużym mieście kupię dużo ubrań za dobrą cenę bo z kolei u mnie jest mały wybór, ale jeżeli chodzi o akcesoria do domu to ciężko jest, jak u mnie w sklepie przecenią coś o np. 50% to jak pojadę do większego miasta to przecena jest, ale o 25% dlatego nie za bardzo rozumiem tej polityki :P nie zmienia to jednak faktu, że jak się chodzi na wyprzedaże to zawsze coś się kupi i to nie zależnie od wielkości miasta :)

      Usuń
  11. to jest mało? :D ciekawe ile by było gdyby było dużo ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale świetny żakiet !!!! <3 też taki chceeeee :-)
    Fajne butki i pudełeczka ! Zaszalałaś Kochana z fajnymi zakupami ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak myślałam, że marynarka wpadnie Ci w oko :) :D

      Usuń
  13. Te pudełeczka piękne. Sama bym takie zakupy przyjęła;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pojemniki są świetne. Nie wiedziałam, że organizery się gdzieś jeszcze zachowały :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. organizery kupiłam w 'Biedronce wyprzedażowej', przynajmniej u mnie w mieście takie coś jest :P

      Usuń
  15. Masz farta do wyprzedaży :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zakupy, śliczna jest wszystko. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawsze upolujesz jakieś okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Te pojemniki są genialne, gdzie je kupiłaś za taką świetną cene??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno w Kauflandzie, ale jak byłam w większym mieście to ich nawet nie widziałam, a u mnie jeszcze je przecenili :)

      Usuń
    2. Będę w środę w okolicy tego sklepu to zajrzę ;)

      Usuń