wtorek, 13 maja 2014

'CARCHEM' czyli NIETYPOWA WSPÓŁPRACA

Witajcie! Dziś przedstawię Wam nietypową współpracę, która najbardziej ucieszyła mojego narzeczonego, w końcu dotyczy ona samochodu. Otóż podjęłam współpracę z firmą 'CarChem', która oferuje w szczególności kosmetyki samochodowe oraz akcesoria. 

Zapraszam Was do zapoznania się z ciekawą ofertą firmy oraz polubienia fanpage'a. 




SKLEP INTERNETOWY     lub     FANPAGE

Po otrzymaniu i otworzeniu przesyłki zauważyłam specjalną dedykacje dla mnie i mojego mężczyzny. Wierzcie mi, że uśmiech od razu zagościł na naszych twarzach. Raczej nie ma takiej osoby, której nie spodobałyby się takie miłe i niespodziewane akcenty. Mieliśmy możliwość wybrania produktów do przetestowania i wybraliśmy:

  • żel do pielęgnacji i nabłyszczania opon (link),
  • płyn do mycia i czyszczenia szyb (link).
Firma wprowadziła możliwość stworzenia indywidualnej dedykacji na oferowanych kosmetykach samochodowych, które idealnie nadadzą się na wyjątkowy prezent dla mężczyzn. Za tą dodatkową usługę zapłacimy jedynie 10 zł



Podoba Wam się taka nowość na polskim rynku ? :)

28 komentarzy:

  1. Świetny pomysł z tymi dedykacjami ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło z ich strony z tą dedykacją gratki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje mój mąż też pewnie by się ucieszył :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) w końcu to mężczyźni :D

      Usuń
  4. Fajne. Może nadadzą się na dzień ojca... Mogłabyś dodać ich recenzję?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak oczywiście, myślę, że pojawi się jeszcze w tym tygodniu, gdyż przesyłkę otrzymałam kilka dni temu więc mieliśmy okazję dobrze przetestować już te produkty :)

      Usuń
  5. faktycznie fajny prezent taki z dedykacją :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy pomysł z tą dedykacją :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję współpracy. Fajne rzeczy na prezent, do tego jeszcze z możliwością dedykacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna współpraca :) Miłego testowania

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale miła dedykacja-gratuluję współpracy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Dla każdego kierowcy jak znalazł i jeszcze te dedykacje. Ciekawa sprawa i warto się jej przyjrzeć bliżej :) Gratuluję współpracy i czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, myślę, że recenzja pojawi się jeszcze w tym tygodniu :)

      Usuń