środa, 23 kwietnia 2014

ZNIŻKA na ZAKUPY w ROSSMANN i NATURA

Chcę Was poinformować o możliwości zakupu kosmetyków ze sporą zniżką. Chętnie skorzystałabym z takiej okazji, ale pamiętam co działo się ostatnio więc ja daję sobie spokój z tą akcją :)


W ROSSMANN -49%: 
  • w dniach 22.04. - 27.04.2014 roku na kosmetyki do twarzy (podkłady, pudry, korektory i róże),
  • w dniach 28.04. - 4.05.2014 roku na kosmetyki do oczu (tusze, eyelinery, cienie, kredki),
  • w dniach 5.05. - 11.05.2014 roku na kosmetyki do ust i paznokci (szminki, kredki do ust, lakiery),

W DROGERII NATURA -40%:
  • w dniach 28.04 - 5.05.2014 roku - na kosmetyki kolorowe.

Pamiętaj, że akcja promocyjna trwa do wyczerpania zapasów.


9 komentarzy:

  1. a ja się 25.04 do Natury wybieram :/ nie załapię się.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja się nawet nie wybieram bo wiem, że i tak pewnie nie wejdę do środka, a co dopiero się przepychać z kimś o jakiś kosmetyk :P

      Usuń
  2. A ja mam tak daleko do Rosska ;p Obecna promocja mnie nie ciekawi, bo mam 4 podkłady do wykorzystania ;p Czekam na lakiery :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wiem, że nawet do lakierów się nie dostanę więc nie widzę sensu, żeby jechac i się denerwowac :P

      Usuń
  3. Ja dziś byłam w Rossmanie ale nic nie kupiłam bo mam wszystko chciałam lakier piaskowy ale promocja nie obejmuje na lakiery :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na lakiery dopiero od 5 maja będzie promocja :)

      Usuń
  4. Ja może się wybiorę do Rossmana:)

    OdpowiedzUsuń