czwartek, 17 kwietnia 2014

ZAKUPOWE NOWOŚCI z DROGERII NATURA, ROSSMANN ...

Witajcie! Wczoraj byłam na szybkich zakupach i chcę Wam pokazać moje zdobycze. Ostatnio widziałam na jakimś blogu jednorazowe ręczniki, które bardzo mnie zaciekawiły dlatego postanowiłam odwiedzić kilka sklepów w poszukiwaniu nowości. Może i większość z przedstawionych przedmiotów nie zalicza się do nowości, ale ze względu na niską cenę warto je mieć u siebie w domu. Wszystkie rzeczy, które kupiłam w drogerii Natura do 23 kwietnia są objęte promocją więc może z czegoś skorzystacie :) 

DROGERIA NATURA:

1. Farba do włosów 'L'OREAL PRODIGY' + GRATIS w postaci miseczki z miarkami i pędzelkiem za 23,99 zł (przeceniona z 28,99 zł),

2. Woda toaletowa dla mężczyzn 'JAMES BOND 007' o pojemności 50 ml za 59,99 zł (przeceniony z 119 zł),

KAUFLAND:

3. Notatniki 'OXFORD' za 1,49 zł/szt (przecenione z ok. 3,99 zł),
4. Pojemnik na spinacze z otworem magnetycznym za 1,49 zł (przeceniony z ok. 2,99 zł),

BIEDRONKA:

5. Karteczki samoprzylepne za 1,29 zł (przecenione z 1,99 zł),
6. Zakładki indeksujące samoprzylepne za 1,29 zł (przecenione z 1,99 zł),

DROGERIA ROSSMANN:

 7. Ścierka do podłogi za 2,09 zł, 
8. Ściereczki do kurzu za 1,99 zł,
9. Ręczniki jednorazowe np. do zmywania masek 30 sztuk za 5,59 zł,
10. Pojemnik z chusteczkami z aloesem i alantoiną za 3,99 zł,
11. Pomadka do ust 'ISANA' za 2,89 zł (przeceniona z ok. 3,79 zł),
12. Klipsy do włosów za 2,99 zł (przecenione z 3,99 zł),
13. Chipsy kokosowe za 3,49 zł (przecenione z 4,99 zł),
14. Nasiona bazylii oraz lawendy za 0,99 zł (przecenione z ok. 1,99 zł),

RÓŻNE SKLEPY:

15. Puzzle 'Wader' za 1,49 zł (przecenione z ok. 8,99 zł),
16. Zestaw do samodzielnego zrobienia biżuterii za 2,49 zł (przeceniony z ok. 9,99 zł),
17. Kapcie dziewczęce HELLO KITY za 4,50 zł (przecenione z 19,90 zł).

28 komentarzy:

  1. Trafiłaś na fajne przecenki i tym samym kupiłaś masę świetnych i przydatnych rzeczy za bezcen ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ręczniczki jednorazowe dziś też kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wreszcie muszę kupić klipsy do włosów...

    OdpowiedzUsuń
  4. ja niedługo do rossmanna sie wybieram:)

    OdpowiedzUsuń
  5. super ta farba;)

    a hello kitty kapciuszki słodkie ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawa jestem wrażeń po farbowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. niektóre promocje są naprawdę godne uwagi :)

    Daj znać jak spisała się farba bo jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. postaram się za kilka dni wstawić recenzje :)

      Usuń
  8. Kapcie Hello Kitty najpiękniejsze!:D Muszę się rozejrzeć za tymi jednorazowymi ręczniczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo dużo tego :-). Gratki :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. super zestaw do robienia bizuteri!!! gdzie go kupilas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. być może w Carrefourze, ale na 100% nie jestem pewna :)

      Usuń
  11. Kurcze szkoda że mam tak daleko do Drogerii Natura bo bym już jutro poszła kupić farbę bo lubię ta firmę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytałam nawet pozytywne opinie o tej farbie więc zobaczymy :)

      Usuń
  12. Chipsy kokosowe? Pierwsze słyszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pyszne i idealne do musli, deserów, wypieków lub jako przekąska :)

      Usuń
  13. Uwielbiam te klipsy do włosów z Rossmanna :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale perełki upolowałaś :-) ja strasznie ubolewam nad tym że u mnie w Rybniku nie ma Natury i Kauflandu :-) lubię tam chodzić bo zawsze można coś fajnego znaleźć :-)
    Kapciuszki mnie rozbroiły :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja znowu nie mam Hebe, Super-Pharm itp :P faktycznie w Kauflandzie robię najczęściej zakupy bo w sumie jest dużo ciekawych rzeczy i przecen :)

      Usuń
  15. Jejku gdzie Ty polujesz te okazję te puzle fajowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po prostu wiem gdzie szukać okazji , mieszkam w małym mieście i może dlatego mam ich więcej niż w większych miastach :)

      Usuń