środa, 2 kwietnia 2014

WSPÓŁPRACA ze SKLEPEM INTERNETOWYM COSMOSPA

Witajcie! Dziś pochwalę się nowo nawiązaną współpracą z CosmoSPA. Firma oferuje kosmetyki, półprodukty oraz surowce kosmetyczne, które zostały stworzone na bazie naturalnych surowców i z myślą o pielęgnacji piękna. Zapraszam Was do zapoznania się z naturalną i ciekawą ofertą sklepu oraz polubienia fanpage'a.


SKLEP INTERNETOWY     lub     FANPAGE

Jak możecie zobaczyć oprócz kilku produktów wybrałam również gadżet do nakładania maseczek. Bardzo jestem ciekawa jak się sprawdzą tym bardziej, że nigdy wcześniej takich produktów nie używałam :)

Otrzymałam:
  • zestaw do robienia i nakładania masek 6 elementów (link),
  • peeling polinezyjski 30 g (link),
  • naturalne masło shea rafinowane 100 ml (link), 
  • 100% naturalną glinkę czerwoną 100 g (link),
  • 100 % naturalny olej arganowy 10 ml (link).


18 komentarzy:

  1. Oh wspaniały owoc współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajna przesyłka :) miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjemnego samodzielnego wykonania maski, czy też masek i jeszcze większego zadowolenia z korzystania. :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow , zazdroszczę ;) gratulacje, ciekawa jestem co z tego wyczarujesz?

    OdpowiedzUsuń
  5. dziękuję :) raczej nic wielkiego nie wyczaruję oprócz dodania wody do maseczki czy peelingu :) może coś wykombinuję z olejkiem albo z masłem shea :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje:) Miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała paczuszka-miłego testowania,czekam na recenzje:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawa jestem co z tego wyczarujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też będę testować ich produkty :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje:) Świetny zestaw;)

    OdpowiedzUsuń