piątek, 25 kwietnia 2014

WSPÓŁPRACA z WHITE FLOWER

Witam wszystkich! Jakiś czas temu dostałam wielką kopertę od 'White Flower'. 'Firma oferuje kosmetyki z Morza Martwego, aby sprawić, żeby Morze Martwe było blisko Ciebie, a przy tym nie wydasz na nie więcej, niż wydajesz do tej pory na pielęgnację swojego ciała.'

Zapraszam Was do zapoznania się z ciekawą ofertą firmy oraz polubienia fanpage'a.
STRONA PRODUCENTA     lub     FANPAGE

Moja skóra bardzo polubiła kosmetyki z Morza Martwego więc bardzo się cieszę, że będę miała możliwość przetestować tyle produktów :)

Otrzymałam:
  • mydło błotno-solne z Morza Martwego (link),
  • sól do kąpieli z Morza Martwego (link),
  • błoto suszone z Morza Martwego (link),
  • maseczkę błotną Anti-age z dodatkiem kwasu hialuronowego (link),
  • maseczkę do skóry z problemami (link),
  • maseczkę pielęgnującą z dodatkiem olejku ze słodkich migdałów i witaminy E (link).

28 komentarzy:

  1. Mnie te kosmetyki przerażają ;p Widziałam pewną recenzję, na której wywołały ogromne pieczenie i zaczerwienienie ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też czytałam tą recenzję, ale znowu na kosmetykach znajduje się informacja, że lekkie pieczenie i zaczerwienie jest normalną reakcją organizmu więc zobaczymy co z tego będzie :)

      Usuń
    2. Miło, że pamiętacie ;)) - bo to pewnie o moją buzię chodzi :D

      Mnie z tej paczki spodobała się sól i mydełko.

      I do autorki bloga : Serio uważaj na te błotka :)

      Usuń
    3. tak o Twój post chodzi :) będę pamiętać, zresztą widziałam Twoje zdjęcia więc na pewno zrobię jakąś małą próbę, jeżeli będzie mnie piekło to zmyję bo nie mam zamiaru cierpieć :)

      Usuń
  2. ciekawe produkty, czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje fajna zawartość paczuszki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też to otrzymałam. :) Błoto niby oki na całym ciele, ale jak dałam na twarz to od razy zmyłam bo piekło,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. póki co to nie wypowiem się na temat pieczenia skóry bo jeszcze nie stosowałam tych kosmetyków, ale jeżeli chodzi o zastosowanie ich na twarz to wcześniej zrobię małą próbę :P

      Usuń
  5. Jaka fajna paka ! :) Czekam na recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję :D też będę testować :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna zawartość paczuszki.czekam Niecierpliwie na recenzje:) obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetnie wyglądają te kosmetyki, ciekawa jestem jak się sprawdzą.

    OdpowiedzUsuń
  9. Lol-fajna paczuszka.Kochana to teraz będziesz się w błocie"pielęgnować" :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne produkty, zazdroszczę. To błoto chodzi za mną od jakiegoś czasu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hmmm... dajcie spokój z tymi kosmetykami, jedźcie nad Morze Martwe i 3 razy w ciągu dnia (ja byłam tam kilka godzin) obłóżcie się błotem, a przez miesiąc skóra będzie jak ta lala!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wierz mi jakbym miała taką możliwość to chętnie bym skorzystała, ale niestety nie mam więc muszą mi wystarczyć te kosmetyki :)

      Usuń