wtorek, 15 kwietnia 2014

WSPÓŁPRACA z APN COSMETICS

Witajcie! Wczoraj dotarła do mnie przesyłka ze współpracy z APN Cosmetics. 'Firma ta oferuje kosmetyki zawierają najcenniejsze składniki aktywne pochodzące z różnych zakątków świata, zamknięte w nowoczesnych formulacjach i wzbogacone pięknymi zapachami poprawiającymi nastrój i samopoczucie.'

Zapraszam Was do zapoznania się z ciekawą ofertą firmy oraz polubienia fanpage'a.
STRONA PRODUCENTA     lub     SKLEP INTERNETOWY     lub     FANPAGE

W ramach współpracy dostałam pięknie zapakowany APN-Box z serii Afryka oraz list. Pierwsze wrażenie dotyczące zarówno kosmetyków jak i podejścia firmy są jak najbardziej pozytywne :)

Otrzymałam:
  1. balsam do ciała o pojemności 300 ml (link),
  2. żel pod prysznic o pojemności 300 ml (link),
  3. peeling do ciała o wadze 350 g (link),
  4. sól do kąpieli o wadze 600 g (link).
Serdecznie dziękuję firmie za zaufanie oraz wspaniałą paczuszkę! :)

35 komentarzy:

  1. Świetne rzeczy! Zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się świetnie, miłych testów życzę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie zapakowane! Piękne soczyste etykiety, aż chce się zjeść kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak zgadzam się i na dodatek pachną obłędnie :D

      Usuń
  4. paczuszka rzeczywiście bardzo wspaniała. Gratuluję takiej świetnej współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo boska współpraca! Chciałabym ten peeling! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Ci współpracy i życzę miłego testowania ;)
    http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze nie miałam przyjemności testowania tych kosmetyków, gratuluję i jestem ciekawa recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) jak na razie jestem po pierwszych testach i jestem zadowolona, ale zobaczymy jak się sprawdzą w dłuższym okresie czasu :P

      Usuń
  8. miłego testowania :D czekam na recenzje, bo produkty wyglądają świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Podziel się :) superowa paczuszka gratuluje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) nie oddam za ładnie pachną :D :P

      Usuń
  10. Inga to rewelacja paczuszka-gratuluję i życzę miłego testowania:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej firmy, ale kosmetyki wyglądają świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję, seria bardzo przypomina mi serię SPA Afryka z Bielendy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) kojarzę tą serie z Bielendy, ale nie miałam jeszcze tych kosmetyków :)

      Usuń
  13. Gratuluję :) miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie się zapowiada ! :)
    Będę obserwowała Twojego bloga - zapraszam również do mnie
    http://darmowe-probki-gadzety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OK :) a tak na przyszłość podawaj swój adres bloga, bo ja swój znam na pamięć :P

      Usuń
  15. Gratulacje :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń