niedziela, 20 kwietnia 2014

STYLIZACJA z OTRZYMANĄ BLUZKĄ od 'BUTIK MEDUZA'

Witajcie! Dziś przychodzę do Was ze stylizacją oraz recenzją bluzki, którą otrzymałam w ramach współpracy z 'Butik Meduza'. O podjęciu współpracy pisałam tu. Przypomnę, że 'Butik Meduza skupia w jednym miejscy odzież wielu wyselekcjonowanych marek z Włoch, Francji jak i rodzimych polskich producentów. Krótkie serie oraz wiele pojedynczych modeli gwarantują możliwość wyrażenia siebie poprzez nietuzinkowy ubiór.' 

Zapraszam Was do sklepu, który znajduje się w CH Jantar w Słupsku oraz do polubienia fanpage'a.

Moja opinia:

Bluzka posiada ciekawy nadruk, dekolt w łódkę oraz podwijane rękawy 3/4. Nadruk w postaci orzełka z koroną jest kluczowym elementem bluzki, który skupia uwagę wielu osób. Bardzo podoba mi się, że nie trzeba jej prasować oraz, że jest wykonana z przyjemnego materiału. Najważniejsze, że była prana wielokrotnie, a mimo to nadruk pozostał w niezmienionym stanie. Uważam, że bluzka idealnie pasuje zarówno do eleganckich jak i sportowych stylizacji, wszystko zależy od stylu, który preferujemy. Jestem bardzo zadowolona z jakości otrzymanej bluzki dlatego jeżeli mieszkasz w Słupsku lub okolicach i masz możliwość odwiedzenia 'Butiku Meduza' to serdecznie zachęcam do zapoznania się z ciekawą ofertą sklepu.

Moja ocena: 5/5!

 I jak podoba Was się moja propozycja? :)

10 komentarzy:

  1. świetna bluzeczka! faktycznie pasuje na rozne okazje. Swoja droga super marynareczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. W dwóch wersjach prezentuję się pięknie-jak dla mnie bomba bluzeczka:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się nadruk. Ten orzełek fajnie wygląda. Nie dziwię się, że wiele osób zwraca na niego uwagę :)

    OdpowiedzUsuń