sobota, 26 kwietnia 2014

RECENZJA ODŻYWKI ODBUDOWUJĄCEJ PAZNOKCIE od LAURA CONTI

Witajcie! Dziś recenzja kompleksowego preparatu do odbudowy paznokci. Produkt otrzymałam w ramach współpracy z firmą Coloris. O podjęciu współpracy pisałam tu. Przypominam, że w ofercie sklepu znajdziesz m.in kosmetyki do depilacji, makijażu i pielęgnacji paznokci, ust oraz ciała. 


Zapraszam Was do zapoznania się z ofertą sklepu oraz polubienia fanpage'a.

STRONA PRODUCENTA     lub     SKLEP INTERNETOWY     lub     FACEBOOK

Informacja producenta:

'Unikalna formuła preparatu o szerokim spektrum działania gwarantuje intensywną regenerację paznokci: wzmacnia i pogrubia w znaczący sposób płytkę paznokciową, pomaga w jej regeneracji, zapobiega rozdwajaniu i pojawieniu się mikropęknięć.'

Moja opinia:

Odżywka znajduje się w standardowo szklanej buteleczce, o pojemności 12 ml. Mimo, iż pędzelek jest średniej grubość to produkt dobrze się nakłada za sprawą lekkiej formuły. Odżywka schnie stosunkowo krótko. Po nałożeniu nadaje paznokciom ładnego połysku. Z natury moje paznokcie są w dobrej kondycji jednak mają skłonność do rozdwajania się. Preparat stosowałam przez około miesiąc i muszę przyznać, że po tym czasie paznokcie są mniej podatne na rozdwajanie, a przede wszystkim są widocznie wzmocnione. Podoba mi się, że nie wysusza skóry wokół paznokcia. Nie zauważyłam jednak pogrubienia płytki paznokciowej. Minus, że odżywka używana jako baza pod lakier nie powoduje, że lakier dłużej wytrzymuje na paznokciach. Produkt możecie kupić już za ponad 9 zł. Jestem z niej zadowolona dlatego polecam Wam wypróbować! :)

Moja ocena: 4/5!
Przed nałożeniem produktu:
Po nałożeniu produktu:

5 komentarzy:

  1. Miałam inną odżywkę tej firmy, byłam z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tej odżywce nigdy:) ale ja próbuję teraz olejowania paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  3. mi przeszkadza lśniąca powłoka bo niestety wtedy ja nie moge go użyć :(

    OdpowiedzUsuń