poniedziałek, 14 kwietnia 2014

RECENZJA ODŻYWCZEJ MASKI PEELINGUJĄCEJ od MINUS417

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z recenzją kolejnego kosmetyku od 'Minus417', a jest nim odżywcza maska peelingująca. Kosmetyk otrzymałam w ramach współpracy z firmą 'Minus417'. O podjęciu współpracy pisałam tu. Przypomnę, że wszystkie produkty tej firmy są wolne od parabenów i olejów mineralnych. -417 to zaawansowana linia produktów do pielęgnacji skóry, opartych na kompleksie aktywnych minerałów, witamin oraz naturalnych ekstraktów roślinnych. 

Zapraszam Was do zapoznania się z ciekawą ofertą firmy oraz do polubienia fanpage'a. 

STRONA PRODUCENTA     lub     FANPAGE

Informacja producenta:

'Łagodna maska peelingująca, która doskonale oczyszcza skórę, usuwając brud, makijaż oraz martwe komórki skóry. Po użyciu skóra jest widocznie odmłodzona, miła w dotyku, promienista oraz zdrowa. Zawiera naturalny kompleks minerałów z Morza Martwego, który pomaga w utrzymaniu optymalnego poziomu nawilżenia skóry. Zawarte w niej witaminy przyśpieszają proces odbudowy naskórka.'

Moja opinia:

Maska znajduje się w praktycznej tubie o pojemności 75 ml. Konsystencja niezbyt gęsta, lekka dzięki czemu nie ma problemu z jej nałożeniem. Biorąc pod uwagę nazwę kosmetyku byłam przekonana, że będzie on zawierał jakieś chociażby malutkie i niewielką ilość drobinek peelingujących jednak on w ogóle ich nie posiada. Zapach przyjemny aczkolwiek praktycznie niewyczuwalny. Po nałożeniu maski i odczekaniu około 2 minut zaczęło towarzyszyć mi delikatne uczucie ściągnięcia. Po około 5 minutach miałam wrażenie jakby maska wchłaniała się do skóry ponieważ była praktycznie niewidoczna na twarzy. Po zrobieniu masażu i zmyciu maski zauważyłam, że twarz stała się bardziej nawilżona, świeża i nabrała zdrowego kolorytu. Oprócz tego była wygładzona i miękka w dotyku. Maska jest wydajna i nie podrażnia, a kosztuje dokładnie 118 zł. Ciesze się, że miałam możliwość przetestowania tego produktu jednak cena mnie odstrasza i wiem, że go nie kupię, ale nie wnikam jedni mogą sobie pozwolić drudzy nie dlatego mimo ceny polecam :) 

Moja ocena: 4/5!



17 komentarzy:

  1. Faktycznie cena odstrasza, ale fajnie że się sprawdziła:)

    OdpowiedzUsuń
  2. za tą cenę bym nie kupiła,za drogo dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Choć by działał cuda niestety nie na moją kieszeń.

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety, ja także sobie nie mogę pozwolić :/

    OdpowiedzUsuń
  5. yhmmm ciekawy produkt :)
    tak czytając Twojego posta z początku myślałam , że się produkt nie sprawdzi a tu jednak dobre ma działanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj, nie dałabym tyle - za tą kwotę wolałabym kupić coś tańszego i dobrego i sprawić jakąś przyjemność swojemu dziecku. Miałam kiedyś próbki żelu od nich...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się z Tobą jednak są osoby dla których taka cena nie stanowi bariery do zakupu

      Usuń
  7. No z tego co piszesz świtnie się zapowiada,niestety cena rzeczywiście odstrasza :D
    Nie na moją kieszeń niestety :D

    OdpowiedzUsuń
  8. niezle dzialanie, jezeli to wszystko co napisalas jest prawda (a na pewno jest!) to produkt wart swojej ceny. Poza moim zasiegiem co prawda ale nie jedna pewnie moze sobie takie kupic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie dlatego nie obniżyłam oceny produktu ze względu na cenę bo zdaję sobie sprawę, że są osoby, które mogą pozwolić sobie na taki zakup :) a jakby ta maska jeszcze zawierała te drobinki to ocena byłaby większa :)

      Usuń
  9. czy zawsze coś nie znane musi być tak drogie? :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się,że mogłaś przetestować ten produkt.:)
    Cena i mnie odstrasza(więc ja nie zakupię produktu,no chyba że dostane do testów bądź mi ktoś niespodziankę sprawi:)

    OdpowiedzUsuń