wtorek, 1 kwietnia 2014

RECENZJA MASKI NAWILŻAJĄCEJ od CHENICE

Witajcie! Tym razem zapraszam Was do przeczytania recenzji o masce nawilżającej, którą otrzymałam w ramach współpracy z Chenice System Polska. O podjęciu współpracy pisałam tu. Przypomnę, że firma ta jest partnerem handlowym i polskim przedstawiciel amerykańskiej firmy kosmetycznej Chenice Beverly Hills specjalizującej się w produkcji nowoczesnej linii kosmetyków do pielęgnacji włosów opartej na technologii liposomowej. Zapraszam Was do zapoznania się z ciekawą ofertą oraz polubienia fanpage'a firmy .



STRONA PRODUCENTA     lub     FACEBOOK

Informacja producenta:

'Ziołowa maseczka odżywcza, intensywnie nawilżająca do włosów normalnych i suchych. Środek rekomendowany do włosów farbowanych, po trwałej ondulacji i balejażach. Specjalnie wzmocniona kombinacja naturalnych substancji nawilżających uzupełniająca niedobory wilgotności w trzonie włosa. Zapobiega łamliwości oraz elektryzowaniu. Nadaje połysk, siłę i wytrzymałość, utrzymując dłużej "żywy kolor". Zawiera filtry UV chroniące przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych.'

Moja opinia:

Maska znajduje się w wygodnej tubie. Konsystencja produktu jest niezbyt gęsta, a zapach typowo cukierkowy. Produkt nie uczula oraz nie podrażnia. Gdy nałożyłam maskę na całej długości włosów bardzo je obciążyła dlatego później zaczęłam nakładać małą ilość jedynie na połowę włosów. Po aplikacji maski należy odczekać 10 minut dla lepszych efektów. Miałam porównanie jak moje włosy wyglądają po zastosowaniu samego szamponu, a jak po dodatkowym zastosowaniu tej maski. Moje włosy były jeszcze bardziej wygładzone, nie elektryzowały się, nabrały delikatnego połysku, a co najważniejsze mogłam je z łatwością rozczesać. Maska jest niesamowicie wydajna, a kosztuję od około 35 zł za 150 ml. We wcześniejszym poście napisałam, że używanie tej maseczki i szamponu (klik) umożliwia nam uzyskanie jak najlepszych rezultatów. Dla mnie ten zestaw produktów jest niezbędnikiem w pielęgnacji moich włosów. Jestem bardzo zadowolona z produktów Chenice i z pewnością będę je kupować, a Wam mogę je polecić i zachęcić do zakupu! :)

Moja ocena: 5/5!



11 komentarzy:

  1. Bardzo mnie ciekawi ta maska do włosów,jeszcze jak piszesz- zapach cukierkowy ahhh to już bym ją zjadła:)Uwielbiam jak mi włosy ładnie pachną:)

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tak maska świetnie pachnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach jej mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne oni mają produkty ja dostałam na lato sun care :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem zachwycona ich produktami.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja dostałam akurat do włosów farbowanych, chociaż nie pytali :P ale trafili :))

    OdpowiedzUsuń
  7. czytałam wiele pozytywnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Otrzymałam od nich taki sam zestaw. Zapach ładny i mam nadzieję, że taki sam będzie efekt. Jestem obecnie w trakcie testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oprócz ładnego zapachu także dobrze działają o ile używamy tego w zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa ta maska, duży plus za to że wygładza i nabłyszcza:)

    OdpowiedzUsuń