wtorek, 29 kwietnia 2014

RECENZJA MASKI do WŁOSÓW FARBOWANYCH od CHENICE

Witajcie! Zapraszam Was do przeczytania recenzji na temat maski do włosów farbowanych. Produkt otrzymałam w ramach współpracy z Chenice System Polska. O podjęciu współpracy pisałam tu. Przypomnę, że firma ta jest partnerem handlowym i polskim przedstawiciel amerykańskiej firmy kosmetycznej Chenice Beverly Hills specjalizującej się w produkcji nowoczesnej linii kosmetyków do pielęgnacji włosów opartej na technologii liposomowej. 

Zapraszam Was do zapoznania się z ciekawą ofertą oraz polubienia fanpage'a firmy .



STRONA PRODUCENTA     lub     FACEBOOK

Informacja producenta:

'Stworzona specjalnie dla włosów farbowanych, dzięki polimerom chroni włosy przed szkodliwym działaniem środowiska, promieniami UVA i UVB. Wzbogacona Aloesem i witaminą E. Utrzymuje odpowiednie nawilżenie dzięki swym właściwościom przeciwutleniającym i nawilżającym. Wzmacnia ochronę koloru i nadaje mu intensywny blask.'

Moja opinia:

Maska znajduje się w wygodnej tubie. Chociaż opakowanie zawiera 50 ml to produkt wystarczył mi na wiele zastosowań, gdyż do pokrycia połowy włosów potrzebowałam odrobinę. Konsystencja maski jest nawet gęsta, ale dobrze się ją nakłada. Zapach bardzo słodki, przynajmniej dla mnie jest on przyjemny, delikatny i nienachalny. Po użyciu moje włosy ładnie się rozczesywały, były miękkie, gładkie i dobrze nawilżone. Nie jestem pewna czy ta maska wzmacnia ochronę koloru czy jest to za sprawą używanej farby więc nie będę się wypowiadać, żeby nie wprowadzić kogoś w błąd. Produkt jest bardzo wydajny, a możemy go kupić już za ok. 40 zł (150 ml). Nie uczula oraz nie podrażnia. Ta maska to kolejny produkt od Chenice, z którego jestem bardzo zadowolona mimo jego składu. Polecam Wam dostosować linie oferowanych produktów od Chenice do własnych potrzeb i je po prostu wypróbować :)

Moja ocena: 5/5!


12 komentarzy:

  1. na moje długie, gęste włosy starczyłby na 3-5 użyć ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam włosy średniej długości, niby gęste, a bardzo cienkie. Twoich włosów to ja Ci zazdroszczę! :)

      Usuń
    2. Na moich włosach tez pewnie zagościłby kilka razy xD

      Usuń
    3. a na moich to chyba z milion :D bo mam bardzo cienkie

      Usuń
  2. ja mam podobnie jak Emilia gęste i długie włosy, prawie do połowy pleców więc pewnie na krótko by wystarczyła :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ważne, ze produkt jest wydajny i się dobrze spisał/

    OdpowiedzUsuń
  4. No moje włoski są takie same gęste i grube ale liczy się działanie

    OdpowiedzUsuń
  5. ja dałam go przetestować kumpeli :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam, nie testowałam.. A szkoda, bo widzę, że jest wysoko oceniana. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Sprawdzają się te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie pewnie by starczyło na kilka użyć...

    OdpowiedzUsuń