środa, 30 kwietnia 2014

RECENZJA MASŁA SHEA od COSMOSPA

Witajcie! Przychodzę do Was z recenzją naturalnego, rafinowanego masła shea. Kosmetyk otrzymałam w ramach współpracy z CosmoSPA. O podjęciu współpracy pisałam tu. Przypomnę, że firma ta oferuje kosmetyki, półprodukty oraz surowce kosmetyczne, które zostały stworzone na bazie naturalnych surowców i z myślą o pielęgnacji piękna. 

Zapraszam Was do zapoznania się z ciekawą ofertą sklepu oraz polubienia fanpage'a.
STRONA PRODUCENTA     lub     FANPAGE

Informacja producenta:

'Dzikie Afrykańskie masło to cenny dar natury. Jest niezwykle bogaty w nienasycone kwasy tłuszczowe, są one kluczowym składnikiem przy odmładzaniu i nawilżaniu skóry. Masło Shea dostarcza również wszystkich najważniejszych witamin A, E i F  potrzebnych, aby skóra wyglądała młodo i gładko, a co najważniejsze, zdrowo. Jego właściwości chronią skórę przed wiatrem, zimnem, ostrym słońcem dzięki naturalnemu filtrowi słonecznemu oraz wspomaga w znacznym stopniu leczenie ran i oparzeń. Zmniejsza i likwiduje rozstępy. Stymuluje aktywność komórek, walczy z efektem ich starzenia i naprawia starą, zniszczoną i stwardniałą skórę. Można stosować zarówno do ciała jak i włosów.'

Moja opinia:

Masło posiada zbitą konsystencję, która dopiero po ogrzaniu w dłoniach przechodzi w ciekłą substancję. Aplikacja nie należy do łatwych i jest czasochłonna. Nie jestem w stanie określić zapachu produktu, gdyż go nie wyczuwam. Masło bardzo dobrze nawilża suchą skórę, ale pozostawia przy tym tłusty i lepiący się film, za którym pewnie każda z nas nie przepada. Najlepiej stosować go na wieczór, żeby rano cieszyć się nawilżoną, odżywioną i gładką skórą bez tłustej warstwy. Z pewnością nie można mu zarzucić, że jest niewydajne. Kosztuje około 7 zł (100 ml), co uważam za bardzo rozsądną cenę jak na tak dobre działanie. Ze swojej strony jak najbardziej polecam :)

Moja ocena: 4/5!

13 komentarzy:

  1. Przyjemnie wygląda to masełko

    OdpowiedzUsuń
  2. Cena jak najbardziej na plus, ale lepka konsystencja i problematyczna aplikacja- nie dla mnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też go mam i czeka na swoją porę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. szukam właśnie dobrego masła shea :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie masełka,cena również fajna:)
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie naturalne produkty bo takie są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dla mnie jest to produkt za tłusty

    OdpowiedzUsuń
  8. samego masła nie stosuję, ale lubię je łączyć z innymi produktami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak ja nie lubię lepkich konsystencji :/ wrr...ale cena jak najbardziej przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię masełka, ale nie zbite...

    OdpowiedzUsuń