wtorek, 8 kwietnia 2014

RECENZJA KREMU NAWILŻAJĄCEGO od MINUS417

Witajcie! Dziś chcę Wam przedstawić recenzję nawilżającego kremu do rąk o zapachu oceanu. Kosmetyk otrzymałam w ramach współpracy z firmą 'Minus417'. O podjęciu współpracy pisałam tu. Przypomnę, że wszystkie produkty tej firmy są wolne od parabenów i olejów mineralnych. -417 to zaawansowana linia produktów do pielęgnacji skóry, opartych na kompleksie aktywnych minerałów, witamin oraz naturalnych ekstraktów roślinnych. 

Zapraszam Was do zapoznania się z ofertą firmy oraz do polubienia fanpage'a. 

STRONA PRODUCENTA     lub     FANPAGE

Informacja producenta:

'Nawilżający krem do rąk wzbogacony w kompleks witamin i minerałów. Wygładza i nawilża skórę dłoni. Zawiera naturalne oleje, takie jak olej z wiesiołka dwuletniego i oliwę z oliwek. Chroni skórę dłoni przed działaniem niekorzystnych czynników atmosferycznych i sprawia, że jest nawilżona i miła w dotyku. 
Formuła oparta na naturalnym kompleksie witamin i minerałów. Wolne od parabenów i olejów mineralnych.'

Moja opinia:

Przyznam, że już sama nazwa kosmetyku bardzo mnie zaintrygowała więc testowanie zaczęłam w tym samym dniu co otrzymałam przesyłkę. Opakowanie produktu bardzo wygodne, o pojemności 50 ml więc w sam raz do torebki. Konsystencja kremu jest gęsta, ale dobrze rozprowadza się na dłoniach. Pachnie nieziemsko, a mam tu na myśli zapach przyjemny, delikatny, świeży z nutą wanilii, który dość długo utrzymuje się na skórze. Krem szybko się wchłania, nie pozostawiając tłustej warstwy. Po jego nałożeniu dłonie są dobrze nawilżone i gładkie w dotyku przez dłuższy czas. Duży plus, że poradził sobie z suchą skórą rąk. Produkt wydajny, stosuję go już ponad dwa tygodnie, a nawet nie zużyłam połowy opakowania. Krem w stosunku do jakości kosztuje niewiele bo 28 zł. Serdecznie polecam za bardzo dobre działanie, wydajność i niesamowity zapach :) 

Moja ocena: 5/5!

16 komentarzy:

  1. Kosmetyk wygląda bardzo przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie używam kremów do rąk,albo raczej bardzo rzadko :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja znowu najczęściej w zimie i na wiosnę ze względu na porządki :P

      Usuń
  3. O co ci chodzi z tą rumiankową na rzęsy bo nie wiem o co ci chodzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już Ci odpowiedziałam :)

      Usuń
    2. Już kapuję :) nie wiedziałam z pomadka do ust ma takie zastosowania :) Chyba też sobie kupie tą rumiankową i zastosuje jak mówisz :D

      Usuń
  4. Ojj jakoś nie kusi mnie ta cena :( I pierwszy raz słyszę o tej firmie :)
    Pozdrawiam :)
    http://mieteek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. firma dopiero wchodzi na polski rynek :)

      Usuń
  5. też go testowałam i rzeczywiście, zapach nieziemski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. intrygują mnie kosmetyki tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzadko używam kremu do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja używam kremów do rąk raczej z tańszej półki bo moje dłonie są bardzo mało wymagające:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koleżanka też ma ten krem i jak do niej wpadam, to ratuję nim skórę dłoni :p Nie lubię zapachu wanilii, ale ten jest taki jakiś delikatniejszy, nieprzeszkadzający. Ładnie nawilża, a po nałożeniu skóra nie jest tłusta - to zaleta, bo nie lubię kremów które robią efekt wazeliny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak dla mnie najlepszy krem do rąk jaki kiedykolwiek miałam :)

      Usuń