czwartek, 24 kwietnia 2014

RECENZJA FARBY do WŁOSÓW PRODIGY 5 od L'OREAL PARIS

Witajcie! Dziś przychodzę do Was z recenzją farby do włosów bez amoniaku Prodigy 5 w odcieniu 6.0 (DĄB - ciemny blond) firmy L'Oreal Paris.

Informacja producenta:

'Technologia transmisji koloru oparta na mikroolejku ułatwia wnikanie mikropigmentów do wnętrza włosa, aby zmaksymalizować efektywność koloryzacji. Bez dodatku amoniaku.

Cudowny kolor w 5 wymiarach:
  • szlachetny kolor o bogatych, ruchomych refleksach,
  • satynowy blask,
  • jednolity kolor,
  • doskonałe pokrycie siwych włosów, bez efektu maski,
  • zmysłowa naturalność w dotyku.'

Moja opinia:

Przede wszystkim zacznę od tego, że zapach farby, zarówno w trakcie przygotowania jak i podczas aplikacji, był bardzo przyjemny i delikatny. Aplikacja bezproblemowa za sprawą niezbyt gęstej konsystencji. Ilość farby w zupełności wystarczyła na pokrycie moich średniej długości włosów, a odżywka na około 4 zastosowania. Po umyciu i wysuszeniu zauważyłam, że włosy były niesamowicie miękkie, gładkie i ładnie lśniące. Co do koloru to odrosty standardowo wyszły nieco jaśniejsze od reszty. Najważniejsze, że uzyskałam naturalny efekt koloryzacji. Po kilku myciach zauważyłam, że farba praktycznie nie spływa razem z wodą. Farba nie uczuliła ani nie spowodowała podrażnień. Cena farby bez promocji to ok. 30 zł, natomiast mi udało się ją kupić za ok. 24 zł z dołączonym gratisem w postaci miseczki i pędzelka. W sumie kupiłam tą farbę z ciekawość i muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona z jej działania. Jedynie następnym razem wybiorę jaśniejszy odcień. Dla mnie ten produkt jest świetny dlatego polecam Wam z czystym sumieniem :)

Moja ocena: 5/5!
Przed*                                                                  Po

*Włosy od kilku miesięcy farbowałam kremem koloryzującym Palette Intensive Color Creme od Schwarzkopt w kolorze jasnego brązu (N4). 

28 komentarzy:

  1. Serio serio nie cuchnie amoniakiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest bez amoniaku :P na prawdę siostra mi farbowała włosy i też stwierdziła, że farba ładnie pachnie, co dla mnie było dziwne bo przeważnie farby śmierdzą :D

      Usuń
  2. szukam idealnej farby, może skuszę się na tą ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubie farby Loreal są dobrej jakości

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię takie naturalne odcienie..

    OdpowiedzUsuń
  5. Też ostatnio wybieram farby bez amoniaku:)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam raz farbę tylko nie pamiętam z jakiej firmy i pachniała gruszką :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorek wyszedł super, chyba się na niego skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy kolor wyszedł tak ciemny pomimo, że to był blond? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to był ciemny blond, a jak wyszedł to widać na zdjęciu :) wszystko zależy od koloru włosów, które farbujemy :)

      Usuń
    2. może i jakość dobra ALE BARDZO KRÓTKO SIĘ NA WŁOSACH UTRZYMUJE (CYNOBER) ok.2 tygodnie, potem matowieje

      Usuń
    3. w moim przypadku było o wiele dłużej :)

      Usuń
  9. ja używałam odcienia 7.0 migdał położonego na jasny złoty blond i jestem zawiedziona bo zamiast pięknego blondu mam kolor brąz z zielonym połyskiem, dojście do blondu zajęło mi 1,5 roku a teraz mam włosy zniszczone po tej farbie i do tego przywrócenie ich do stanu poprzedniego będzie mnie kosztować jakieś 300 zł dlatego ostrzegam was przed farbowaniem ta farbą to najgorszy produkt loreala z jakim miałam do kontakt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. osobiście nigdy nie zdecydowałabym się farbować na jasny blond w domu. U mnie ta farba się sprawdziła natomiast kolejny produkt L'oreal, którym jest farba Excellence Creme już nie, ale o tym już nie długo napiszę

      Usuń
    2. POMOCY! Mam właśnie jasny blond (farbowany) i chcę uzyskać ciemny blond. Jakiej farby użyć?

      Usuń
    3. nie chcę nic polecać ponieważ każda z nas ma inne włosy, nie znam się na tym tak jak zna się fryzjerka dlatego najlepiej będzie jeżeli jej się poradzisz

      Usuń
  10. Przed farbowaniem L;OREAL;em miałaś dość ciemny kolor włosów?Bo wiadomo,że każdy monitor ma inną rozdzielczość i różnie widać ;) A chciałabym właśnie na taki kolor zafarbować włosy,a mam obecnie coś w odcieniu jasny po średni brąz z różnymi prześwitami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak przed farbowaniem miałam ciemniejsze włosy :)

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź ;)

      Usuń
  11. Witam.Czy przed farbowaniem l'oreal'em prócz odrostów miałaś jednolity kolor włosów,czy tu ciemniejsze,tam jaśniejsze itd?Chodzi mi głownie o to,czy ta farba daje równomierny kolor na włosach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przed farbowaniem nie miałam jednolitego koloru, a mimo to uzyskałam równomierny kolor :)

      Usuń
  12. Z doświadczenia nie polecam.Przed farbowaniem miałam kolor od jasnego po średni brąz.Na odrostach oczywiście troszkę jaśniejszy.Po zafarbowaniu kolor wyszedł mega nierównomierny,ale odrosty przeszły same siebie.Z jasnego brązu stały się blondo - rudawe i wyglądały strasznie.Musiałam położyć inną farbę na nie,dopiero jakoś włosy nabrały wyglądu.No,ale to jest moje zdanie,u innych efekt koloryzacji może wyjść inaczej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od struktury włosów, akurat z tej farby byłam bardzo zadowolona, później chciałam spróbować czegoś innego z tej firmy i niestety kolor szybko się wypłukał. Póki co teraz mam blond więc nie sięgam po żadne farby :)

      Usuń
  13. Nie poraz pierwszy reklama ma na celu tak wypromować sredniej klasy produkt,żeby ludzie tacy jak ja się nabrali. farba Prodigy to najbardziej tandetna farba jakiej używałam. Włosy farbuja się nieruwnomiernie,pokrywa siwe włosy ,ale po kilku myciach już widać różnice. Blask co tak wychwalają w reklamie jest chyba na zdjęciu pudełka. Włosy są jakby przesuszone,matowe,gdyby nie odżywka to pewnie nie dały by się rozczesać. To był mój pierwszy,ale napewno ostatnio zakup tej farby. Zdecydowanie nie polecam !!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, że produkt nie sprawdził się na Twoich włosach. Osobiście zdania co do działania farby nie zmienię ponieważ u mnie spisała się rewelacyjnie. Natomiast inna farba z L'oreal mnie rozczarowała, odsyłam do recenzji:
      http://darmowe-probki-gadzety.blogspot.com/2015/02/recenzja-farby-do-wosow-loreal.html

      PS. to, że w reklamach wszystko jest idealne przedstawione to już inna sprawa :D

      Usuń
  14. ja uzylam 7 migdal i tez rewelacja

    OdpowiedzUsuń