czwartek, 10 kwietnia 2014

RECENZJA BALSAMU ANTYCELLULITOWEGO od BIOLIQ

Witajcie! Dziś recenzja balsamu antycellulitowego BIOLIQ. Produkt kupiłam w aptece internetowej 'i-apteka.pl', od której otrzymałam rabat na zakupy. O podjęciu współpracy pisałam tuZapraszam Was do zapoznania się z ciekawą ofertą firmy oraz do polubienia fanpage'a. 

STRONA INTERNETOWA     lub    FACEBOOK

Informacja producenta:

'Redukuje cellulit i tkankę tłuszczową. Wygładza i ujędrnia skórę. Pobudza metabolizm tkanki tłuszczowej oraz redukuje cellulit, a także poprawia kondycję i wygląd skóry ud, pośladków oraz brzucha.
Wyciąg z owoców garcynii kambodżańskiej spowalnia syntezę kwasów tłuszczowych, redukując ilość podskórnej tkanki tłuszczowej. Balsam stymuluje mikrokrążenie, dzięki czemu ogranicza podskórne gromadzenie wody w organizmie, wpływając na redukcję widoczności tak zwanej "skórki pomarańczowej". Odpowiedni również do skóry wrażliwej.'
Moja opinia:
Balsam znajduje się w miękkiej tubie z zamknięciem na klik, o pojemności 180 ml. Konsystencja produktu jest lekka, która łatwo rozprowadza się po skórze. Najważniejsze, że szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej warstwy. Pachnie przyjemnie i energicznie. Zapach kojarzy mi się z cytrusami.

Od razu zaznaczę, że wybrałam ten kosmetyk w celu uzyskania jeszcze większego nawilżenia, ujędrnienia i uelastycznienia skóry. Nie zawiodłam się na nim ponieważ w pełni spełnił moje oczekiwania. Jestem pewna, że jedynie przy regularnym stosowaniu ten produkt zadziała. Oprócz tego zauważyłam, że skóra wyglądała zdrowiej i promienniej. Niestety nie mam pojęcia czy redukuje cellulit bądź tkankę tłuszczową ponieważ codziennie z tym walczę przez ćwiczenia, masaże i zdrowe odżywianie. Uważam, że tego typu kosmetyk to jedynie dodatek, który pomoże nam w znacznym stopniu, ale nie zrobi za nas wszystkiego dlatego musimy racjonalnie do tego podchodzić. Podsumowując balsam jest w atrakcyjnej cenie, wydajny i dobrze działa. Ze swojej strony jak najbardziej polecam! :)
Moja ocena: 5/5!

10 komentarzy:

  1. Prezentuje się fajnie ;) A jak nie zostawia tłustej warstwy, to już wgl super ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super że balsam się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  3. wg mnie to także fajny dodatek do ćwiczeń itp ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie wygląda;) wchłania się to gites;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że się sprawdził:) Zapach cytrusów też na plus:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie, że działa :D ja uzyskałam efekt ujędrnienia i nawilżenia dzięki żelowi od Natko :D

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam tej firmy, a widzę że produkty ma porządne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super,że się sprawdził-będę o nim pamiętać:)

    OdpowiedzUsuń