sobota, 5 kwietnia 2014

RECENZJA 100% NATURALNEGO MYDŁA z BOROWINĄ i BURSZTYNEM

Witajcie! Dziś zapraszam Was na recenzje 100% naturalnego mydła z bursztynem, które otrzymałam w ramach współpracy z 'Mydlarnią - powrót do natury'. O podjęciu współpracy pisałam tu. Zapraszam Was do odwiedzenia strony producenta oraz polubienia fanpage'a.



STRONA PRODUCENTA     lub     FANPAGE


Informacja producenta:

'Borowina pobudza odnowę komórkową oraz wspomaga szybszą regenerację skóry, jest to bardzo silny naturalny antyoksydant. Bursztyn przyspiesza odnowę komórkową, jest naturalnym antyoksydantem, regeneruje i rozświetla. Połączenie borowiny z bursztynem sprawia, że skóra staje się silnie oczyszczona i odnowiona. Borowina i bursztyn zachowując swoje indywidualne naturalne właściwości sprawiają, że skóra jest zadbana w sposób kompleksowy. Wyprodukowane na bazie naturalnych surowców. 

Delikatnie myje i pielęgnuje nie powodując podrażnień. Nie zawiera dodatków chemicznych, konserwantów, wybielaczy, wypełniaczy, substancji zapachowych i barwiących.'

Moja opinia: 

Jak wszystkie mydła od ‘Mydlarni - powrót do natury’ tak i to mydełko pachnie bardzo przyjemnie i delikatnie. Niestety zapach nie utrzymuje się długo na skórze po umyciu. Produkt nie uczula ani nie podrażnia. Mydełko dobrze się pieni i oczyszcza. Mydełko doskonale nadaje się do zrobienia delikatnego peelingu ponieważ posiada niewielkie drobinki. Po umyciu nie zauważyłam, aby mydełko wysuszyło moją skórę, ale też w żadnym stopniu jej nie nawilżyło. Za to skórę miałam wygładzoną i miękką. Mydełko jest wydajne i można je kupić już od około 5 zł (za 100 g). Każde mydełko, które przetestowałam zasługuje na zainteresowanie więc serdecznie Wam polecam zakupić i przekonać się na własnej skórze dlaczego wszyscy nie bez powodu tak je zachwalają :)

Moja ocena: 5/5!

8 komentarzy:

  1. super połączenie borowiny z bursztynem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. tego akurat nie miałam, ale czytam ,że również jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba wszystkie mydełka są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas się sprawdziło, jest super :)

    OdpowiedzUsuń