niedziela, 27 kwietnia 2014

RECENZJA 100% NATURALNEGO MYDŁA z WOSKIEM PSZCZELIM

Witajcie! Na dziś przygotowałam dla Was recenzje ostatniego już 100% naturalnego mydła z woskiem pszczelim. Mydełko otrzymałam w ramach współpracy z 'Mydlarnią - powrót do natury'. O podjęciu współpracy pisałam tu
Zapraszam Was do odwiedzenia strony producenta oraz polubienia fanpage'a.



STRONA PRODUCENTA     lub     FANPAGE

Informacja producenta:

'Właściwości bakteriobójcze oraz wygładzające, czynią z wosku pszczelego doskonały składnik mydła. Wosk pszczeli uelastycznia oraz zmiękcza skórę, dlatego też jest idealny do codziennej pielęgnacji skóry. Wosk pszczeli zawiera w sobie także proteiny, lipidy, witaminy oraz cenne sole mineralne, dlatego też naturalne mydło na ich bazie daje pozytywne efekty w pielęgnacji każdego rodzaju skóry.

Zawiera naturalny wosk pszczeli. Nie zawiera dodatków chemicznych, konserwantów, wybielaczy, wypełniaczy. Delikatnie myje i pielęgnuje skórę nie powodując podrażnień.'

Moja opinia: 

Zapach mydełka jest bardzo delikatny i przyjemny, ale nie kojarzy mi się typowo z miodem. Zapach nie utrzymuje się długo na skórze. Mydełko dobrze się pieni, świetnie oczyszcza, a przy tym nie wysusza skóry. Skóra po umyciu jest wyraźnie wygładzona i miękka. Produkt nie uczula ani nie powoduje podrażnień. Mydełko jest niesamowicie wydajne, a kosztuje zaledwie około 5-6 zł (za 100 g). Po przetestowaniu wszystkim mydełek śmiało mogę stwierdzić, że moim ulubieńcem do twarzy zostało mydełko z błotem z Morza Martwego (link), a do ciała mydełko z borowiną i kawą (link), ale to wcale nie oznacza, że nie będę kupować pozostałych. Dla mojej całej rodziny te mydełka okazały się najlepszymi produktami do codziennej pielęgnacji więc jeżeli jeszcze nie używałaś/eś mydełek z 'Mydlarni-powrót do natury' to serdecznie polecam, gdyż posiadane przez nie właściwości najlepiej sprawdzić na sobie :)

Moja ocena: 5/5!

9 komentarzy:

  1. Fajne są te mydełka, ja dostałam od firmy 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne te mydełko :)
    Pozdrawiam Niedzielnie i życzę udanego tygodnia :))
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. mam kilka mydełek od nich. są świetne!!

    OdpowiedzUsuń
  4. wczoraj zaczęliśmy używanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię lubię a nawet i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam go i ja:)))Lubię te mydełka bardzo!!!!

    OdpowiedzUsuń