niedziela, 13 kwietnia 2014

RECENZJA 100% NATURALNEGO MYDŁA: DLA DZIECI i HIPOALERGICZNEGO

Witajcie! Dziś zapraszam Was na recenzje 100% naturalnego mydła dla dzieci oraz 100% naturalnego mydła hipoalergicznego. Mydełka otrzymałam w ramach współpracy z 'Mydlarnią - powrót do natury'. O podjęciu współpracy pisałam tu
Zapraszam Was do odwiedzenia strony producenta oraz polubienia fanpage'a.



STRONA PRODUCENTA     lub     FANPAGE

Informacja producenta:

'Przeznaczone dla wrażliwej skóry, zalecane do skóry ze skłonnością do alergii skórnych. Idealne do codziennej pielęgnacji skóry.

Wyprodukowane na bazie naturalnych surowców. Delikatnie myje i pielęgnuje skórę nie powodując podrażnień. Doskonałe również do prania. Nie zawiera dodatków chemicznych, konserwantów, wybielaczy, wypełniaczy, substancji zapachowych oraz substancji barwiących.'

Moja opinia: 

Postanowiłam napisać wspólną recenzje obu tych mydełek ponieważ nie widzę między nimi żadnej różnicy. Mydełka pachną tak bardzo delikatnie, że praktycznie nie wyczuwam ich zapachu. Zapach standardowo po umyciu w ogóle nie utrzymuje się na skórze. Mydełka bardzo dobrze się pienią i oczyszczają, a także nie wysuszają skóry. Oprócz tego nie uczulają ani nie powodują podrażnień. Kosztują około 5 zł (za 100 g), a wystarcząją na bardzo długo. Choć akurat te mydełka nie zostały moimi ulubieńcami to polecam je w szczególności dla osób z wrażliwą skórą :)

Moja ocena: 4/5!

14 komentarzy:

  1. wiele czytalam już o tych mydelkach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. coraz więcej czytam pozytywnych opinii o tych mydełkach, że aż kuszą

    OdpowiedzUsuń
  3. naturalne mydełka sa rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam dwa mydełka ;) są dobre..

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie się prezentują, tak naturalnie. U mnie ten delfinek.

    OdpowiedzUsuń
  6. mam to hipoalergiczne i przypomina mi zapachem takie dla dzieci:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację te mydełka wyglądają podobnie i działanie pewnie mają te same(delikatne-jak dla dzieci).Ale i tak je uwielbiam:))
    Ja jestem bardzo ciekawa tego mydełka z Błotem z Morza Czarnego i mydełka z Kawą:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Renia te mydełka, o których piszesz są już zrecenzowane także zapraszam do poczytania :)

      Usuń
    2. Tak???to już szukam u Ciebie ich:D:D:D

      Usuń