środa, 9 kwietnia 2014

PRZESYŁKI Z OSTATNICH TYGODNI czyli DARMOWE GADŻETY!

Witajcie! Dziś przedstawię Wam przesyłki z ostatnich dwóch tygodni. Wysłałam zaledwie kilka maili, a otrzymałam wiele przydatnych gadżetów. Oprócz tego pomału docierają do mnie wygrane z konkursów, ale o tym innym razem. Tak więc zaczynamy:

1. Zeszyt A4, mały notatnik, zestaw kolorowych markerów, długopis i ołówek.
2. Zestaw karteczek samoprzylepnych i notatnik.
3. Dwa długopisy i notatnik.
4. Informator, długopis i smycz.
5. Informator, smycz i pin.

36 komentarzy:

  1. Fajne gadżeciki, zwłaszcza te z 1 zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję .Fajne te pierwsze gadzety.A skąd?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, niestety nie mogę opublikować nazw firm zarówno z 1 jak i 2 zdjęcia.

      Usuń
  3. świetne gadżety ;) też poluję na notesy, ale jakoś słabo mi idzie:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne gadżety ;) Zakreślacze i zeszyt przydałyby mi się na studia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. super paczki :D ja dostałam dziś jedną niespodziewaną :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super paczki :) Mi na studia przydałyby się takie rzeczy z pierwszego zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Super gadżety :D I to za tylko kilka maili? Podziwiam :D Wczoraj wysłałem ponad 200 maili i dostałem jedynie jeden negatyw :D Gratuluję udanego polowania :) Jest szansa na wymianę adresami? Interesuje mnie ta tajemnicza pierwsza przesyłka... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz na początku to wysyłałam ponad 100 maili, a otrzymałam 1 przesyłkę więc różnie z tym bywa :D niestety zostałam poinformowana, aby nie udostępniać nazw tych firm. Jak coś się zmieni w temacie to dam znać :)

      Usuń
    2. Wczoraj wysłałem ponad 200 i jeszcze nie otrzymałem żadnej odpowiedzi od nikogo :) Nie ma problemu :) Też mam takie firmy, których adresów nie mogę podać więc doskonale rozumiem sytuację :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Zakreślacz wygląda jak rączka :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Same przydatne rzeczy jak widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne są te gadżety, szczególnie notesy;) Gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na jakiej stronie zamówiłaś 1 gadżety czyli te zakreślacze ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak wyżej nie zostałam upoważniona do opublikowania nazw firm zarówno z 1 jak i 2 zdjęcia

      Usuń