poniedziałek, 28 kwietnia 2014

MOJE WYGRANE z OSTATNICH TYGODNI

Witam wszystkich! Mam dzisiaj urwanie głowy dlatego zapraszam Was na krótki post o wygranych. Nie tak dawno wygrałam rozdanie u Gosi z bloga gosiatestuje.blogspot.com oraz tace z wkładem chłodzącym z 'Tescoma' za najlepszy przepis na pączki. Jak możecie zauważyć próbek jest bardzo dużo, a i produkty pełnowartościowe się znalazły więc będę wszystko testować z przyjemnością. Ponadto kilka dni temu dostałam maila, że wygraliśmy 2 kg pralinek Raffaello :)



Miłego dnia! :)

34 komentarze:

  1. 2 kg pralinek? No to smacznego! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje :) i również życzę miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  3. ile próbek :OO
    gratuluję wygranych:)

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 kg pralinek Raffaello? No nie...A co to był za konkurs, że tak z ciekawości zapytam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. konkurs był organizowany na fanpage Raffaello, chodziło o opisanie najpiękniejszych chwil, które spędziło się z przyjaciółką. I tu zarówno osoba, która to pisała jak i osoba, która odebrała zaproszenie wygrywała po 100 pralinek (1kg). Ja pamiętam, że jedynie zaakceptowałam zaproszenie :P

      Usuń
  5. gratuluję :D
    ooo Raffaello - pycha :* <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje super nagród no i oczywiście Rafaello! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę Rafaello. Mogłabym zjeść tonę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty to masz szczęście! :) Takie świetne nagrody. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, ale paczka, gratuluję:) dołączam do obserwatorów. Zapraszam do siebie, od niedawna prowadzę blog, ale może też Cię coś zainteresuję i zostaniesz na dłużej, pozdrawiam
    sprawdzopinie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wygrane-gratuluję i miłego użytkowania:))

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluję takich wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń