środa, 16 kwietnia 2014

MOJA OPINIA o ZESTAWIE do ROBIENIA i NAKŁADANIA MASECZEK

Witajcie! Dziś zapraszam Was do przeczytania mojej opinii na temat zastawu do robienia i nakładania maseczek. Przedmiot otrzymałam w ramach współpracy z CosmoSPA. O podjęciu współpracy pisałam tu. Przypomnę, że firma ta oferuje kosmetyki, półprodukty oraz surowce kosmetyczne, które zostały stworzone na bazie naturalnych surowców i z myślą o pielęgnacji piękna. 

Zapraszam Was do zapoznania się z ciekawą ofertą sklepu oraz polubienia fanpage'a.
STRONA PRODUCENTA     lub     FANPAGE

Informacja producenta:

'Zestaw do nakładania masek tj. miska silikonowa, 3 miarki, szpatułka, pędzelek. Do wyboru 4 kolory : zielone jabłuszko,  słodki róż, dojrzała pomarańcz i błękitne niebo. Zestaw nadaje się do rozrabiania i nakładania np. farb, masek algowych, masek zmywalnych typu glinki i inne.'

Moja opinia:

Wybrałam ten przedmiot ponieważ byłam ciekawa czy przyczyni się on do łatwiejszego robienia maseczek i jednocześnie ich szybszego nakładania. Jak możecie zauważyć lubię przydatne gadżety, a za sprawą tego przedmiotu zaczęłam regularnie stosować maski gdyż stało się to dla mnie o wiele przyjemniejsze, szybsze i łatwiejsze. Mogę śmiało stwierdzić, że jest to mój niezbędnik. W zestawie znajdziemy świetną miseczkę silikonową dopasowującą się do kształtu dłoni, precyzyjny pędzelek do nakładania, szpatułkę/nożyk do rozdrabniania, miarki z popularnymi miarami połączone łańcuszkiem. Ten zestaw idealnie nadaje się do rozrabiania i nakładania m.in masek algowych, glinek czy peelingu. A istotne jeszcze jest, że nie miałam problemu z umyciem tego przedmiotu. Zestaw dostępny jest w kilku ciekawych i żywych kolorkach, a kosztuje jedynie 15,99 zł. Uważam, że jest to przedmiot godny zainteresowania dlatego polecam Wam zakupić, a jestem pewna, że będziecie zadowolone tak jak ja :)

Moja ocena: 5/5!


14 komentarzy:

  1. Zestaw prezentuje się całkiem sympatycznie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. przydatny gadżet :D i się przy tym nie pobrudzimy jak to ja potrafię :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zacznę robić domowe maseczki na pewno sobie taki zestaw kupię bo to zdecydowane ułatwienie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. przydałby mi się taki zestaw :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Szpatułka i pędzelek mogłyby mi się przydać.

    OdpowiedzUsuń
  6. swietny zestaw, tez bym chciala taki, na pewno czesciej maseczki sama bym robila:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, mając taki zestaw częściej robię maseczki bo jest to o wiele szybsze i przyjemniejsze :)

      Usuń
  7. muszę się zaopatrzyć w taki zestaw, zaraz zajrzę do sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet się nie zastanawiaj tylko kupuj :)

      Usuń