piątek, 11 kwietnia 2014

MIŁY UPOMINEK od FIRMY 'TESA'

Witajcie! Kilka dni temu zostałam poinformowana, że zostanie wysłany do mnie mały upominek gdyż firma TESA jest zadowolona ze współpracy z moim blogiem. Po dwóch dniach kurier dostarczył mi przesyłkę, w której znajdowała się metalowa puszka wraz z 8 sztukami taśmy klejącej. Niby mały gest, ale dla mnie ma on istotne znaczenie. Jeżeli nie widziałaś/eś postu z recenzją produktów otrzymanych od Tesy zapraszam do poczytania (link). 

Zapraszam Was także do odwiedzenia strony producenta i zapoznania się z ciekawą ofertą :)

Osoby, które współpracują doskonale wiedzą, że z firmami różnie bywa dlatego życzę sobie i Wam tak profesjonalnego podejścia do współpracy na każdym etapie jaką prezentuję firma Tesa :)


24 komentarze:

  1. ale fajne :D tyle taśmy do ściąg by mi się przydało ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Super gest ze strony firmy.

    Fakt że z firmami różnie bywa nie raz firma przechodzi samą siebie niestety na minus.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat ostatnio miałam niemiłe przygody z pewnymi firmami dlatego ten gest bardzo mnie ucieszył i pokazał, że nie należy generalizować :)

      Usuń
  3. Drobny gadżet a jak cieszy :) Super sprawa i super podejście firmy ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo miły gest :D Niby drobiazg, a cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. taśma u mnie w ogromnych ilościach znika :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :) Takie prezenty od firm bardzo motywują. Dostaje się bardzo pozytywnego kopa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Świetna puszka, już w myślach widzę, jakbym ją wykorzystała :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratulacje :) super prezencik

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje:) Bardzo miło z ich strony;)

    OdpowiedzUsuń