niedziela, 6 kwietnia 2014

HAUL ZAKUPOWY - MARZEC

Witajcie! Dziś nie zamierzam Was zanudzać recenzjami ponieważ przygotowałam post o moich okazyjnych zakupach w marcu. Przez 3 tygodnie chorowałam dlatego przez ten czas kupiłam niewiele przedmiotów, a z ubrań zaledwie dwie pary spodni. Tak więc zaczynamy:


1. Kosz wiklinowy za 6,49 zł 
2. Organizery na kosmetyki i biżuterię za 9,99 zł / szt

3. Wieszaki na torebki na drzwi lub szafę za 3,49 zł

4. Organizer na biżuterię, który wykorzystałam do przechowywania guzików za 2,49 zł


5. Pojemnik do przechowywania ciasta firmy Curver za 9,99 zł

6. Foremki do lodu za 1,99 zł


7. Foremki na desery za 7,49 zł / komplet 8 częściowy


8. Szklanki do drinków firmy Pasabahce za 2,65 zł / komplet 2 sztuk
9. Drewniana wyciskarka do cytryn firmy Fackelmann za 1,99 zł 

10. Łyżeczka do miodu firmy Fackelmann za 1,49 zł

11. Widelczyk do ciasta firmy Fackelmann za 0,69 zł / szt
12. Pojemnik na sałatę z widelcem i pojemnikiem na sos za 7,49 zł

13. Maselniczka szklana firmy Pasabahce za 5,49 zł 

14. Urządzenie do robienia donuts'ów firmy Ciatronic za 39,90 zł

15. Urządzenie do robienia popcornu firmy Severin za 34,90 zł
16. Plecak piknikowy z wyposażeniem dla dwóch osób wylicytowany za 36 zł
Miłej niedzieli Wam życzę! :)

29 komentarzy:

  1. ja popcorn w mikrofali robię :p

    bardzo ładny kosz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie najbardziej podoba się chyba 14 :D

    OdpowiedzUsuń
  3. kosz jest super :) ja na razie nie mogę zaszaleć z zakupami bo czeka mnie co najmniej jeszcze jedna przeprowadzka aczkolwiek kilka niezbędnych mi rzeczy już mam :P jednak z czasem na pewno wymienię je na bardziej stylowe ;) marzy mi się własne a nie wynajmowane mieszkanie tymczasem szykuję na do ślubu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. 'Angela Pe' ten z mikrofali jest niezdrowy :P

    OdpowiedzUsuń
  5. 'Ewa Sz' ja właśnie dużo rzeczy kupuję na wyprzedażach, żeby mieć na nowe mieszkanie, ale to dopiero jak skończę studia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Naprawdę fajne i przydatne zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam taki sam pojemnik na sałatkę tylko że widelczyk i pojemniczek na sos czerwony :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten kosz wiklinowy- cudoooo! I za taką cenę? Gdzie go dorwałaś? Wieszaki na torebki- też ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już nie pamiętam gdzie kupiłam, ale wiem, że była to końcówka kolekcji :P

      Usuń
  9. Super zakupy kilka rzeczy by mi się sprzydało.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaszalałaś :) Fajny ten plecak i jego zawartość

    OdpowiedzUsuń
  11. No no no !!!na ostro zakupy-wszystko mi się podoba,skradła bym Ci po cichu ten kosz:))))

    OdpowiedzUsuń
  12. 'Renia' to i tak jeden mi zostanie :D :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super(jeden dla mnie) Inga-to tak po"cichu"żeby nikt nie widział-kradnę Ci go :D:D:D

      Usuń
  13. Super zakupy a ceny takie że aż szkoda nie skorzystać. Gdzie to takie okazje były?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie nie wiem jaka rzecz pochodzi z jakiego sklepu, ale kupiłam je m.in. w Biedronce, Carrefourze, Kauflandzie, Tesco i jeszcze chyba w Pepco :)

      Usuń
  14. JA szukam tego wieszaka na torebki ale w necie są od 25zł;/ może pamietasz gdzie dorwałaś go za 3zł??:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem strasznie jest to drogie, ja kupiłam tak tanio ze względu na uszkodzone (wgniecione) opakowanie :P (chyba w Kauflandzie, ale nie jestem pewna:)

      Usuń
  15. Ale świetne zakupy:) i ceny niskie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. gdzie kupiłasz ten organizer

    napisz u mnie na blogu http://www.iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń