wtorek, 11 marca 2014

WSPÓŁPRACA z 'MIDASZ - HERBACIARNIA z DUSZĄ'

Witajcie! Kilka dni temu nawiązałam współpracę z 'Midasz - Herbaciarnią z Duszą'. W asortymencie sklepu znajdziesz herbatę; czerwoną, białą, czarną, zieloną, ziołową, owocową oraz akcesoria do przechowywania i parzenia herbaty. Zapraszam Was do zapoznania się z ciekawą ofertą sklepu oraz polubienia fanpage'u.


SKLEP INTERNETOWY     lub     FACEBOOK

W ramach współpracy otrzymałam do przetestowania herbatę owocową 'Ogród Rozmaitości'. Pięknie pachnie i świetnie wygląda, a czy smakuje? Tego dowiecie się w następnym poście :) 

24 komentarze:

  1. Idę do kuchni. Musze zaparzyć sobie owocową herbatkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham takie rzeczy :D
    ja mialem herbate w kwiatku fajny bajerek ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też miałam, ale nie smakowała mi :D

      Usuń
  3. Gratuluje uwielbiam różnego rodzaju herbaty czekam na recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :) Herbatka wygląda ciekawie, ja w ramach współpracy dostałam zieloną smak lata i jest pyszna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) zielone też uwielbiam :)

      Usuń
  5. Gratki :) Uwielbiam owocowe herbaty czekam na relacje

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są takie herbatki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ogrod rozmaitosci znam ale innej firmy, byl po prostu pycha!!! Ciekawa jestem jak jest z ta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie będę mieć porównania, ale recenzja będzie rzetelna :)

      Usuń
  8. Świetna niespodzianka. Gratuluję!
    Musi obłędnie pachnieć. :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam wszelkiego rodzaju herbatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham wszelkiego rodzaju herbatki <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam tego typu herbaty:)

    OdpowiedzUsuń