wtorek, 4 marca 2014

WSPÓŁPRACA z DROGERIĄ INTERNETOWĄ NATURALNA.EU

Witajcie! Dziś zawitał do mnie kurier z przesyłką w ramach nowej współpracy z naturalna.eu. Zapraszam Was do zapoznania się z ofertą sklepu oraz do polubienia fanpage'u.
DROGERIA INTERNETOWA     lub     FACEBOOK


Do testów otrzymałam bony rabatowe oraz kilka produktów:

  • mydełko naturalne Lacura Aloe Vera  (100 g),
  • maska anty-stres z glinką żółtą z Ziaji (7 ml),
  • peeling do twarzy z ziarenkami winogron z Marion Spa (10 ml).

25 komentarzy:

  1. gratulacje:) dostałam dokładnie to samo :P

    OdpowiedzUsuń
  2. super :) Gratuluję współpracy !:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jednak zrezygnowałam ale gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) domyślam się dlaczego zrezygnowałaś :P

      Usuń
  4. Gratuluje a ja peelingu nie dostałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) faktycznie... może napisz do nich, ja nie dostałam próbek, ale poinformowali mnie, że zostaną dołączone do kolejnej przesyłki ;)

      Usuń
  5. Widzę, ze większość dostała peeling z wingoronowy i maseczkę anty stres. Póki co tylko u mnie widziałam truskawkowy peeling i czekoladowa maseczkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możesz czuć się wyróżniona :D

      Usuń
    2. ja tez dostalam truskawkowy :) zapraszam do mnie, niedlugo pierwszy post z recenzja mamailaura.blogspot.com
      Obserwuję :)

      Usuń
  6. Ta drogeria mnie nie przekonuje swoim podejściem do blogerów, ale mam nadzieję, że produkty sprawdzą się u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. póki co jestem zadowolona ze współpracy, kontakt z firmą na poziomie :)

      Usuń
  7. Gratulacje :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń