poniedziałek, 17 marca 2014

WSPÓŁPRACA z COLORIS.BIZ

Witajcie! Dziś dotarła do mnie przesyłka w ramach współpracy z firmą Coloris. W ofercie sklepu znajdziesz m.in kosmetyki do depilacji, makijażu i pielęgnacji paznokci, ust oraz ciała. Zapraszam Was do zapoznania się z ciekawą i bogatą ofertą sklepu.


STRONA PRODUCENTA     lub     SKLEP INTERNETOWY     lub     FACEBOOK

Do przetestowania dostałam kilka zupełnie nieznanych mi kosmetyków. Ciekawa jestem jak się sprawdzą, a najbardziej zainteresował mnie peeling do ust :)

Otrzymałam:

  • truskawkowy peeling do ust,
  • kompleksowy preparat do odbudowy paznokci,
  • maseczkę oczyszczającą cynkową z glinką.


39 komentarzy:

  1. też ostatnio dostałam od nich paczuszkę. :) właśnie testuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa błyszczyka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje fajne produkty otrzymałaś miłych testów

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję, super produkty.

    OdpowiedzUsuń
  6. również będę testować podobne produkty :D gratki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! To czekam na recenzje, zwłaszcza maseczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Gratuluję i życzę miłego testowania. Już nie mogę doczekać się recenzji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super produkty:) miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje! ja po ostatnim kremie do rąk, nie wspominam dobrze tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) nie wiem ja wychodzę z założenia, że jeżeli dany kosmetyk nie sprawdzi się u kogoś to nie koniecznie u mnie musi być tak samo :)

      Usuń
  11. kurcze, peeling do ust?? ciekawa jestem bardzo :) czekam na opinie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o peelingu do ust słyszałam, ale nigdy jeszcze nie miałam okazji go wypróbować :D

      Usuń
  12. jestem ciekaw tej maski cynkowej :D !

    OdpowiedzUsuń
  13. Maseczki, maseczki , maseczki uwielbiam maseczki! :D
    pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluje współpracy i życzę miłego testowania ! ;)

    OdpowiedzUsuń