czwartek, 27 marca 2014

WSPÓŁPRACA z APTEKĄ INTERNETOWĄ 'i-apteka.pl'

Witajcie! Od apteki internetowej 'i-apteka.pl' otrzymałam rabat na zakupy. Zamówienie złożyłam we wtorek, a w środę przesyłka była już u mnie. Do zakupu zostały dołączone próbki, a przesyłka była bardzo dobrze zabezpieczona. Zapraszam Was do zapoznania się z ofertą firmy oraz do polubienia fanpage'a. 

STRONA INTERNETOWA     lub    FACEBOOK

Zdecydowałam się na zakup balsamu antycellulitowego BIOLIQ. Nigdy wcześniej nie miałam kosmetyków tej firmy dlatego jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzi :)

8 komentarzy:

  1. gratuluję współpracy i mam nadzieję, że podzielisz się swoją opinią na temat otrzymanych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję :) o balsamie opinia po zakończeniu "zabiegu" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. dziękuję :) jestem na wykończeniu produktu więc już niebawem recenzja :)

      Usuń
  4. jestem ciekawa jak działa :D

    OdpowiedzUsuń