piątek, 28 marca 2014

RECENZJA TRUSKAWKOWEGO PEELINGU do UST - LAURA CONTI

Dziś post o recenzji truskawkowego peelingu do ust, który otrzymałam w ramach współpracy z firmą Coloris. O podjęciu współpracy pisałam tu. Przypominam, że w ofercie sklepu znajdziesz m.in kosmetyki do depilacji, makijażu i pielęgnacji paznokci, ust oraz ciała. Zapraszam Was do zapoznania się z ciekawą ofertą sklepu.

STRONA PRODUCENTA     lub     SKLEP INTERNETOWY     lub     FACEBOOK


Informacja producenta:

'Truskawkowy peeling do ust odżywiający i wygładzający naskórek. Zawiera niezwykle drobne kryształki cukru usuwające martwy naskórek oraz bogaty kompleks witaminowy o działaniu odżywczym i ochronnym. Wygładza, zmiękcza i ujędrnia usta.' 

Moja opinia:

Uwielbiam wszelkiego rodzaju peelingi jednak jeszcze nigdy nie stosowałam peelingu do ust. Peeling znajduje się w praktycznej tubce z dziubkiem dzięki czemu aplikacja jest szybka i bezproblemowa. Produkt pachnie delikatnie i przyjemnie, a jego konsystencja jest typowa dla błyszczyka. Jak dla mnie peeling mógłby zawierać w sobie więcej drobinek cukru. Bardzo często po niego sięgam ze względu na widoczną różnicę w wyglądzie ust. Po zastosowaniu usta są dobrze wygładzone, miękkie i nawilżone. Produkt wydajny, łatwo dostępny i tani. Polecam ten peeling gdyż sprawia przyjemność nie tylko zapachem i działaniem, ale także smakiem!  

Moja ocena: 5/5!


9 komentarzy:

  1. Mnie peelingi do ust jakoś nie przekonują..

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie tego typu peelingi do ust.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również zaczynam go testować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam truskawki i wszelkie kosmetyki o tym zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam :D i nawet przypadł mi do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. tez go mam. niedługo pojawi się recenzja na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam okazji używać peelingu do ust;)

    OdpowiedzUsuń