poniedziałek, 31 marca 2014

RECENZJA SZAMPONU NAWILŻAJĄCEGO od CHENICE

Witajcie! Dziś post o recenzji szamponu nawilżającego, który otrzymałam w ramach współpracy z Chenice System Polska. O podjęciu współpracy pisałam tu. Przypomnę, że firma ta jest partnerem handlowym i polskim przedstawiciel amerykańskiej firmy kosmetycznej Chenice Beverly Hills specjalizującej się w produkcji nowoczesnej linii kosmetyków do pielęgnacji włosów opartej na technologii liposomowej. Zapraszam Was do zapoznania się z ciekawą ofertą oraz polubienia fanpage'a firmy .



STRONA PRODUCENTA     lub     FACEBOOK

Informacja producenta:

'Nawilżający szampon o właściwościach leczniczych przeznaczony do włosów suchych, osłabionych i obciążonych zabiegami chemicznymi i termicznymi o obniżonej hydrogospodarce. Korzystnie wpływa na włosy łamliwe i naturalnie kręcone, zapewniając optymalne nawilżenie i elastyczność. Zawiera naturalne składniki i budulce regeneracyjno-odżywcze. Posiada opatentowaną formułę: panthenolu i lecytyny, ekstraktów z rozmarynu, rumianku, tymianku, skrzypu polnego, szałwi, achillea, tussilago, altea.'

Moja opinia:

Używanie tego szamponu w zestawie z maseczką daje jeszcze lepsze efekty jednak opiszę swoje spostrzeżenia gdy stosowałam sam szampon. Konsystencja szamponu jest lekka i rzadka o przezroczystym zabarwieniu. Zapach delikatnie cukierkowy, który dość długo utrzymuje się na włosach. Opakowanie miękkie i poręczne. Produkt nie podrażnia, nie uczula, dobrze się pieni i oczyszcza. Po wysuszeniu moje włosy były gładkie, miękkie, pełne objętości i cudownie pachnące. Jako jedyny minus mogę wymienić, że włosy po umyciu ciężko było rozczesać gdyż były mocno poplątane. Szampon możemy już kupić od około 35 zł za 250 ml. Uważam, że w tym przypadku cena jest jak najbardziej niewygórowana i adekwatna do jakości tego produktu. Jestem bardzo zadowolona z tego szamponu dlatego polecam Wam wypróbować, a nie zawiedziecie się na nim! :)

Moja ocena: +4/5!




10 komentarzy:

  1. Chcesz zareklamować swojego bloga? Umieść tutaj swoją notkę :)
    http://blogujmy-wspolnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. no ciekawy produkt :) z chęcią też bym go wypróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja stosowałam go i samego i z odżywką i byłam bardzo zadowolona nie miałam żadnego problemu z rozczesaniem włosów.

    OdpowiedzUsuń
  4. przy zastosowaniu maseczki nie miałam problemu z rozczesaniem włosów jednak przy użyciu samego szamponu miałam z tym problem. Wszystko zależy od włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam jeszcze o tym produkcie ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie szampon się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nadal szampon testuję i tak jak Ty mam lekki problem z rozczesywaniem włosów....

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie lubię jak szampon plącze włosy:)

    OdpowiedzUsuń