wtorek, 4 marca 2014

RECENZJA SOSU do WARZYW NA CIEPŁO do MARCHEWKI z GROSZKIEM KNORR

Witajcie! Dziś recenzja 'Sosu do warzyw na ciepło do marchewki z groszkiem' Knorr, który otrzymałam w ramach kontynuacji współpracy z portalem Prekursorki. O otrzymaniu przesyłki pisałam tu. Zapraszam do odwiedzenia portalu.




Informacja producenta:

Marchewka z groszkiem jeszcze nigdy nie smakowała tak pysznie! Dodaj odrobinę masła, aby aksamitny sos podkreślił jej smak.

Moja opinia: 

Wszystkie składniki potrzebne do zrobienia sosu były dokładnie określone co przyczyniło się do jego bezproblemowego i szybkiego przygotowania. Bardzo przepadam za marchewką z groszkiem na masełku jako dodatek do ziemniaków i mięsa, dlatego też byłam ciekawa czy ten sos dorówna domowej wersji. Niestety smak tego sosu nie powalił mnie na kolana. Dla mnie odrobinę za mdły i bez charakteru. To, że mi nie odpowiada może być związane z tym, że w mojej kuchni unikam takich produktów. Jedynie mojej siostrze posmakował. Moim zdaniem jest to produkt idealny dla zapracowanych osób. Mimo wszystko warto samemu spróbować tym bardziej, że cena opakowania o wadze 18 g to około 1,50 - 2 zł, być może dla kogoś będzie odpowiedni. 

Moja ocena: 3/5!

17 komentarzy:

  1. Fu! Ja nie cierpię groszku z marchewką :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogólnie staram się unikać takich gotowców, ale kilka tego typu rzeczy zalega u mnie w kuchni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupuję nowości, ale jak zawsze dochodzę do wniosku, że to co domowe to najlepsze :)

      Usuń
  3. Może kiedyś go kupie pomimo, że Ci nie smakował bo każdy lubi co innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten sos i też trochę mdły dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tylko zobaczyłam ten sos na jakimś blogu od razu znalazłam go w sklepie, jest najlepszy :) uwielbiam i robiłam już kilka razy. Dobry jest też do warzyw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiadomo każdemu smakuje co innego :) ten sos mi nie podszedł, ale na pewno kupię jakaś inną nowość :)

      Usuń
  6. oj nie, nie przełknęłabym tego :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe za to domowa wersja wygląda o niebo lepiej! :D

      Usuń