środa, 12 marca 2014

RECENZJA PEELINGU KREMOWEGO MARION od NATURALNA.EU

Witajcie! Dziś recenzja peelingu kremowego z ziarenkami z winogron od Marion, który otrzymałam w ramach współpracy z naturalna.eu. O podjęciu współpracy pisałam tu. Zapraszam Was do zapoznania się z ofertą sklepu oraz do polubienia fanpage'u.
    DROGERIA INTERNETOWA     lub     FACEBOOK

    Informacja producenta:

    'Peeling do twarzy o subtelnym winogronowym zapachu i dużych, perfekcyjnie oczyszczających ziarenkach z winogron w kremowej bazie. Dokładnie złuszcza martwy naskórek, dzięki czemu substancje aktywne łatwiej wnikają w ich głąb.'

    Moja opinia:

    Peeling znajduję się w saszetce o pojemności 10 ml. Konsystencja produktu jest kremowa z bardzo małą ilością ziarenek, która idealnie rozprowadza się po skórze twarzy. Nie oczekujmy od tego produktu typowego zdzieraka ponieważ jest on przeznaczony do skóry normalnej i suchej. Zapach odrobinę chemiczny, ale nie przeszkadza podczas aplikacji. Po  złuszczeniu naskórka moja twarz była wygładzona, nawilżona i delikatnie oczyszczona. Wielki plus za nawilżenie, którego kompletnie nie oczekiwałam. Saszetka kosztuje około 2,50 zł, a wystarczyła na 3 zastosowania. Polecam ze względu na niską cenę, doskonałą wydajność oraz dobre działanie :)

    Moja ocena: 5/5!

    19 komentarzy:

    1. Lubię produkty Marion :) Tego peelingu jeszcze chyba nie miałam.

      OdpowiedzUsuń
    2. apetycznie wygląda :) ciekawa jestem jak się spisze mój truskawkowy. Faktycznie, tez bym sie zdziwila gdyby peelin nawilzył mi skórę!

      OdpowiedzUsuń
    3. jak wystarczy na 2 razy:) to naprawdę się opłaca;)

      OdpowiedzUsuń
    4. Podoba mi się jego konsystencja. Dobrze że jest wydajna pomimo tak małej saszetki.

      OdpowiedzUsuń
    5. Jeszcze nie miałam okazji go wypróbować, ale widzę że warto po niego sięgnąć :)

      OdpowiedzUsuń
    6. Szczerze przyznam, że jakoś nie widziałam tych saszetek w drogerii.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. ostatnio jak byłam w Wispolu to widziałam :)

        Usuń
    7. Jeszcze się nigdy nie skusiłam na ich peeling.

      OdpowiedzUsuń
    8. muszę wypróbować bo wygląda ciekawie :)

      OdpowiedzUsuń
    9. Nie miałam ale jego konsytencja zachęca.

      OdpowiedzUsuń
    10. O fajnie że jest ok ja jeszcze swojego nie przetestowałam

      OdpowiedzUsuń
    11. oo na 3 razy ciekawie xd fajny kolorek xd

      OdpowiedzUsuń
    12. muszę w takim razie również wypróbować ;)

      OdpowiedzUsuń
    13. póki co użyawam z iwostinu do cery trądzikowej i nie oddam nikomu go :D

      OdpowiedzUsuń
    14. nie miałam go ,ale chętnie wypróbuję

      OdpowiedzUsuń
    15. Chętnie bym wypróbowała, tylko nie wiem co na to moja naczyniowa cera:P

      OdpowiedzUsuń