poniedziałek, 3 marca 2014

RECENZJA OLEJU KOKOSOWEGO od BIOOIL

Witajcie! Dziś zapraszam Was na recenzje oleju kokosowego tłoczonego na zimno, który otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem BIOOIL. O podjęciu współpracy pisałam tu. Zapraszam Was do odwiedzenia sklepu i zapoznania się z atrakcyjną ofertą, w której znajdziecie 100 % naturalne oleje tłoczone na zimno (m.in. z pestek dyni, słonecznikowy, sezamowy, lniany) oraz oleje tłoczone na zimno ekologiczne (tj. rzepakowy, słonecznikowy, z arganu).


Informacje od producenta:


'Olej kokosowy firmy LABORATORIUM BIOOIL jest najwyższej jakości olejem z pierwszego tłoczenia, tłoczonym na zimno i nieoczyszczonym. Dzięki temu posiada typowy dla kokosa wspaniały smak i aromat oraz zachowuje występujące w nim naturalnie witaminy i minerały. Do temperatury ok. 25ºC zachowuje postać stałą natomiast powyżej tej temperatury przechodzi w postać płynną, co jest jak najbardziej naturalne dla tego oleju. Olej kokosowy w około 90% składa się z tłuszczów nasyconych. W oleju kokosowym LABORATORIUM BIOOIL występuje  m.in. kwas laurynowy, który wspomaga układ immunologiczny, ma działanie antybakteryjne i antywirusowe. Ponadto olej ten zawiera wit.: A, B i C oraz minerały takie jak: potas, fosfor i wapń. Olej kokosowy jest trwały i stabilny termicznie. 

Doskonale nadaje się do smarowania pieczywa, gotowania czy pieczenia ciast. Można na nim smażyć potrawy, które nabiorą wspaniałego smaku i egzotycznego aromatu. W kosmetyce olej kokosowy może być używany jako krem dla cer suchych, odwodnionych, zmęczonych i dojrzałych. Posiada doskonałe właściwości przeciwzmarszczkowe. Jest wspaniałym ratunkiem dla zniszczonych i  wysuszonych zabiegami fryzjerskim włosów.'

Moja opinia:

Olej kokosowy znajduje się w szklanym słoiczku z białą nakrętką. Konsystencja produktu w stanie spoczynku jest twarda, gdy tylko nałożymy go na dłonie zmienia się w substancje płynną pod wpływem ciepła rąk. Olej pachnie delikatnie kokosem, zapach zdecydowanie należy do przyjemnych i nie duszących. Podoba mi się, że jest uniwersalny, można używać go zarówno w celach kosmetycznych, zdrowotnych jak i w kuchni. Produkt stosowałam w głównej mierze do włosów, zdarzyło mi się w małych ilościach dodać go do swoich wypieków (nie zauważyłam różnicy w smaku, gdy kupię kolejne opakowanie mam zamiar zastosować go do potraw). Olej po rozgrzaniu w dłoniach wmasowałam we włosy po czym odstawiałam na około 2 godziny. Nie miałam żadnego problemu z pozbyciem się go z włosów. Po umyciu i wysuszeniu moje włosy bardzo subtelnie pachniały kokosem, były miękkie, gładkie i lśniące. Po kilku zastosowaniach zauważyłam, że włosy stały się bardziej odżywione i nawilżone. Nie wyobrażam sobie pielęgnacji swoich włosów bez jego udziału. Wydajny, potrafi zdziałać cuda na zniszczonych włosach, a do tego wszystkiego kosztuje niewiele. Szczerze polecam zakupić ten olej kokosowy, a nie zawiedziecie się na nim.

Pojemność: 200 ml
Cena: 14,50 zł

Moja ocena: 5/5!


25 komentarzy:

  1. To fajnie działa na włosy:) I cena zachęcająca:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie za taką cenę można kupić i spróbować czy jest dobry a przede wszystkim osoby, które nie miały z nim styczności :)

      Usuń
  2. Ciekawy produkt! Myślę, że za ta cenę warto. Przydałby mi się najbardziej w kuchni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie muszę zakupić kolejny słoiczek już z przeznaczeniem na przyrządzanie potraw :)

      Usuń
  3. nigdy nie używałam oleju kokosowego a widzę, że naprawdę warto :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie lubię takich olejów ale fajnie że się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może kiedyś się przekonasz do nich :)

      Usuń
  5. Chciałabym poczuć ten zapach...!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapach jest cudny :D Sama jestem właśnie w trakcie testów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chętnie poczytam Twoją opinię na temat tego produktu :)

      Usuń
  7. Ja nigdy jeszcze nie miałam oleju kokosowego.. ale kusi mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za taką cenę warto spróbować :)

      Usuń
  8. Świetna recenzja. Kiedyś u fryzjera miałam mytą głowę jakimś szamponem z wyciągiem z kokosa. Uwielbiałam ten zapach. Chyba się skuszę. :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o tym. Musi cudownie pachnieć! :)
    Obserwuję
    www.momentforme89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja mialem khadi i sobie chewaliłem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czytałam Twoją recenzję, może kiedyś się na niego skuszę :)

      Usuń
  11. słyszałam że taki olej świetnie działa na włosy :)

    OdpowiedzUsuń