wtorek, 18 marca 2014

RECENZJA MYDŁA NATURALNEGO LACURA ALOE VERA od NATURALNA.EU

Witajcie! Dziś recenzja mydełka z wyciągiem z aloesu, który otrzymałam w ramach współpracy z drogerią internetową naturalna.eu. O podjęciu współpracy pisałam tu. Zapraszam Was do zapoznania się z atrakcyjną ofertą sklepu oraz do polubienia fanpage'a.
    DROGERIA INTERNETOWA     lub     FACEBOOK


    Moja opinia:


    Mydło stosowałam do mycia twarzy. Produkt nie podrażnił ani nie wysuszył mojej skóry. Pachnie bardzo przyjemnie i naturalnie. Niestety zapach nie utrzymuje się na skórze. Ładnie się pieni i dobrze oczyszcza. Mydełko ma w sobie malutkie drobinki, które doskonale spisują się do wykonania delikatnego peelingu z przeznaczeniem dla skóry wrażliwej. Po umyciu moja skóra była miękka, gładka i w minimalnym stopniu nawilżona za sprawą aloesu. Polecam w szczególności osobom z wrażliwą skórą :)

    Moja ocena: 5/5!

    21 komentarzy:

    1. Też muszę w końcu wypróbować :D
      Szkoda, że nie wiadomo w jakiej cenie są i gdzie można je dostać:(( miały być na stronie naturalna.eu ale jakoś chyba zapomnieli je wprowadzić...

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. właśnie tyle szukałam tego mydełka, ale też nie znalazłam....może w późniejszym terminie wprowadzą :P

        Usuń
    2. też dostałam te mydełko w tamtym tygodniu :) muszę się wziąć za testowanie ;)

      zapraszam na sprzedaż/wyprzedaż http://testowanko24.blogspot.com/

      OdpowiedzUsuń
    3. Lubię naturalne mydełka, od jakiegoś czasu tylko takie używam :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. ja też używam tylko i wyłącznie mydełek ze względu na widoczną różnicę w wyglądzie mojej skóry :)

        Usuń
    4. Bardzo fajnie się prezentuje ;D

      OdpowiedzUsuń
    5. Mydełko wygląda bardzo przyjemnie :)

      OdpowiedzUsuń
    6. Lubię takie naturalne mydła :)

      OdpowiedzUsuń
    7. Ładnie wygląda, tez obecnie używam naturalne mydełka.

      OdpowiedzUsuń
    8. uwielbiam takie mydełka, bardzo ładnie się prezentuje :)

      OdpowiedzUsuń
    9. Naturalność jest naturalnie piękna dla nas - dzieci Matki Natury.

      OdpowiedzUsuń
    10. muszę wypróbować te które mam :)

      OdpowiedzUsuń
    11. Ciekawe to mydełko:) Ja testuję moje pierwsze naturalne mydełka, ale innej firmy:P

      OdpowiedzUsuń
    12. Też je testuje ;) jest rewelacyjne :)) wpadnij do mnie :)

      OdpowiedzUsuń
    13. Ja cały czas używam modelka naturalnego z masła avocado i jest super ,wogole taka skora fajna a ten zapach ... http://www.forever.iq.pl/produkt/mydlo-do-twarzy-i-ciala-z-awokado

      OdpowiedzUsuń
    14. Duże ryzyko stosować mydło na buzi :) ale skoro wyszło bez podrażnień, to na prawdę warto sięgnąć po to cudo :) wygląda wspaniale! i dość bogata oferta!

      OdpowiedzUsuń
    15. ja mam od nich inne mydełko:) też niebawem recenzja się u mnie pojawi :)

      OdpowiedzUsuń
    16. wszystkie inne mydła wysuszały moją skórę "na wiór" lub podrażniały skórę twarzy jednak naturalne mydełka inaczej na mnie oddziałują :)

      OdpowiedzUsuń