sobota, 8 marca 2014

RECENZJA MASKI ANTY-STRES z ZIAJI od NATURALNA.EU

Witajcie! Dziś recenzja maski z glinką żółtą z Ziaji, którą otrzymałam w ramach współpracy z naturalna.eu. O podjęciu współpracy pisałam tu. Zapraszam Was do zapoznania się z ofertą sklepu oraz do polubienia fanpage'u.
    DROGERIA INTERNETOWA     lub     FACEBOOK

    Informacja producenta:

    'Maska anty-stres z glinką żółtą do każdy rodzaj skóry. Skutecznie łagodzi podrażnienia, redukuje szorstkość naskórka oraz rozjaśnia koloryt skóry.'

    Moja opinia:

    Maseczka znajduje się w saszetce o pojemności 7 ml. Saszetka jest doskonała dla osób chcących wypróbować ją po raz pierwszy lub na wyjazdy natomiast wolałabym, aby dostępne były także w większych opakowaniach. Zapach bardzo przyjemny i delikatny, a konsystencja zbita. Nie miałam problemu z aplikacją maski w przeciwieństwie do jej zmycia. Spodobało mi się, że produkt nie tworzy skorupy na twarzy jak większość maseczek z glinką. Po jej zastosowania moja twarz była miękka, gładka, delikatnie nawilżona i co najważniejsze wypoczęta. Nie uczuliła mnie, a także nie zapchała mi porów. Niestety nie zauważyłam rozjaśnienia kolorytu skóry. Produkt spokojnie wystarczył mi na dwa zastosowania. Maseczka kosztuje około 2 zł, a z dostępnością także nie ma problemów. Podsumowując jestem zadowolona z działania maski, a Wam z czystym sumieniem mogę ją polecić :)

    Moja ocena: 4/5!

    21 komentarzy:

    1. Odpowiedzi
      1. a ja się coraz bardziej przekonuje do ich kosmetyków :)

        Usuń
    2. a ja ją właśnie dzisiaj używałam:D

      OdpowiedzUsuń
    3. Ja też bardzo lubię kosmetyki Ziaji, oczywiście jak wszędzie są wyjątki, a ta maseczka mnie bardzo ciekawi :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. maseczka ciekawa, co do innych kosmetyków Ziaji to różne mam spostrzeżenia :)

        Usuń
    4. Może to dziwne ale nie miałam jeszcze żadnej maseczki z Ziaji ;) jakoś ta firma kiepsko mnie kusi.

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. ja za to miałam kilka kosmetyków na trądzik, ale większość nie przynosiła żadnych efektów dlatego też mam mieszane odczucia do Ziaji, zależy może jaki produkt i w jakim celu będzie stosowany :P

        Usuń
    5. Cudze chwalicie, swego nie znacie - chciałoby się rzec. ;) Rzeczywiście gęsta ta maska. Musze się za nią rozejrzeć.

      OdpowiedzUsuń
    6. Choć nie lubię ziaji ale maski mają ok bo sama czasem je kupuje :)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. ja za to mam ochotę wypróbować inne ich maseczki :)

        Usuń
    7. Miałam kilka rodzajów maseczek z Ziaji a tej jeszcze nie miałam:)

      OdpowiedzUsuń
      Odpowiedzi
      1. ja za to muszę wypróbować inne :)

        Usuń
    8. zauważyłam właśnie, że te maski są mega :)

      OdpowiedzUsuń
    9. miałem aczkolwiek maseczki są baaardzo delikatne

      OdpowiedzUsuń
    10. tej akurat nie miałam, ale bardzo lubię kosmetyki tej marki :)

      Pozdrawiam

      OdpowiedzUsuń
    11. super:) lubię produkty od Ziaji :)

      OdpowiedzUsuń