sobota, 15 marca 2014

RECENZJA MASKI ALGOWEJ od E-NATURALNE.PL

Witajcie! Dziś zapraszam Was na recenzje maski algowej nawilżającej typu peel-off. Produkt otrzymałam w ramach współpracy z e-naturalne.pl. O podjęciu współpracy pisałam tu. Zapraszam Was do zapoznania się z atrakcyjną ofertą sklepu oraz polubienia ich fanpage'a.



SKLEP INTERNETOWY     lub     FACEBOOK


Informacja producenta:

'Maska algowa peel-off nawilżająca to profesjonalny produkt, do którego wystarczy dodać wodę, aby otrzymać maseczkę gotową do użycia. Produkt zalecany dla każdego rodzaju skóry. Dzięki swoim właściwościom maska idealnie nawilża warstwy skóry, jednocześnie łagodząc wszelkie podrażnienia. Efekty są widoczne od pierwszego zastosowania, skóra jest wygładzona i lepiej nawilżona. Jednocześnie maska jest źródłem wielu witamin i mikroelementów zawartych w wodorostach.'
Moja opinia:
Zacznę od tego, że przygotowanie maseczki było bardzo łatwe, wystarczyło dodać wodę w dobranych proporcjach i zamieszać, aby cieszyć się gotowym produktem. Konsystencja gęsta, miękka, która dobrze rozprowadza się po twarzy. Zapach kompletnie niewyczuwalny ani podczas przygotowywania ani w trakcie nakładania maseczki. Podczas aplikacji odczuwałam przyjemne uczucie chłodu. Jeżeli nałożymy grubą warstwę to nie będziemy mieć problemu z jej ściągnięciem. Po użyciu moja twarz była miękka, gładka, sprężysta i doskonale nawilżona. Efekt nawilżenia trwał kilkanaście godzin. Doskonale poradziła sobie także ze wszystkimi podrażnieniami. Maseczka kosztuje 10,30 zł, a wystarczyła mi na 6 zastosowań do samej twarzy. Uważam, że produkt jest wart uwagi dlatego chcę polecić Wam w szczególności za dobre działanie, niską cenę i wydajność.
Moja ocena: 5/5!

20 komentarzy:

  1. Ja właśnie od dłuższego czasu się na nią "czaję":D
    Zapraszam do siebie i do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie wychodzi niedrogo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tego typu maseczki to u mnie rzadkość.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzadko używam takich maseczek ale ta wygląda dość fajnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie zaczynam swoją przygodę z nimi :)

      Usuń
  5. Muszę przyznać, że zaciekawiłaś mnie tą maską :-)

    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. juz biegne na strone popatrzec co maja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze nigdy nie mialam takiej maseczki, jestem ciekawa czy moja twarz ja polubi ;D poki co chce spróbowac glinek a potem zobaczymy ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do glinek dopiero niedawno się przekonałam :)

      Usuń
  8. Mam taki sam komplecik! W sensie miseczka i łyżeczka! :) Kupiłam kiedyś na targu staroci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh :D ja swój komplecik dostałam 'w spadku' :D

      Usuń
  9. nigdy nie robiłam jeszcze sama maseczki :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam podobną ale innej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Peel off niestety nie dla mnie:( Ze względu na cerę naczyniową:/

    OdpowiedzUsuń