niedziela, 23 marca 2014

RECENZJA 100% NATURALNEGO MYDŁA z BOROWINĄ I KAWĄ

Witajcie! Dziś zapraszam Was na recenzje 100% naturalnego mydła z borowiną i kawą, które otrzymałam w ramach współpracy z 'Mydlarnią powrót do natury'. O podjęciu współpracy pisałam tu. Zapraszam Was do polubienia fanpage'a firmy.


STRONA PRODUCENTA     lub     FACEBOOK

Informacja producenta:

'Borowina pobudza odnowę komórkową oraz wspomaga szybszą regenerację skóry, jest to bardzo silny naturalny antyoksydant. Kawa poprawia krążenie skóry oraz ją ujędrnia, skutecznie likwiduje cellulitis. Mydło na bazie kawy przeciwdziała oznakom starzenia, a skórze zmęczonej przywraca zdrowy wygląd. Kawa zawiera substancje,które sprzyjają relaksacji, odprężają i wprawiają w dobry nastrój - działa jako aromaterapia. Połączenie borowiny z kawą sprawia, iż skóra staje się oczyszczona i ujędrniona.

Mydło zawiera naturalną borowinę i kawę. Nie zawiera dodatków chemicznych, konserwantów, wybielaczy, wypełniaczy. Delikatnie myje i pielęgnuje skórę nie powodując podrażnień.'

Moja opinia:

Mydełko pachnie bardzo przyjemnie, delikatnie i naturalnie. W trakcie mycia odpręża i dodaje energii. Niestety zapach po umyciu nie utrzymuje się na skórze. Mydło dobrze się pieni, doskonale oczyszcza, nie podrażnia oraz nie wysusza.  Produkt posiada malutkie drobinki, które idealnie spiszą się do zrobienia delikatnego peelingu ciała. Moja skóra po umyciu była miękka, gładka, a przy regularnym stosowaniu bardziej ujędrniona. We wcześniejszych postach zaznaczałam, że mydełko jest tanie (ok. 4-5 zł za 100 g), a przy tym niesamowicie wydajne. Serdecznie polecam!

Moja ocena: 5/5!

18 komentarzy:

  1. Cena bardzo przystępna jak dla tak dobrego mydełka

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuszą mnie te mydełka, duże dobrego o nich czytałam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow ile mydełek ;) ja dostałam tylko 2, pewnie limit blogerek się kończy :P
    Dostałam to dla dzieci i z borowiną i bursztynem.
    Niedługo będę testować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja własnie je kończę i będę wstawiać opinię za niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mydełko dla dzieci zostawiłam na sam koniec :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo myslaem, że będzie droższe :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez testuje te mydełka, choć tego z kawą akurat nie dostałam ;)
    W każdym razie bardzo bardzo przyjemne, naturalne produkty, również polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Witam!Ja też pisalam z prośba o przetestowanie tych mydełek ale narazie cisza.Chcialabym cię zaprosic na mojego bloga i zostanie obserwatorem.Z góry dziękuje i pozdrawiam. http://jolcia12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Z Borowiną i Kawą ...brzmi kusząco i pachnąco:)))Lubię te naturalne mydełka:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Może się na nie skuszę! :))

    Zapraszam do obserwowania mojego bloga ayvinn.blogspot.com , a także polubienia AYVINN na facebooku! :)
    Odwdzięczam się obserwacją :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mydełko wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak to tej pory to moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mydełka fajne, nie wiem czemu ale jakoś kojarzą mi się z typowym szarym mydłem...:)

    OdpowiedzUsuń
  14. to mydełko akurat uważam za jedno z lepszym, mydła szarego używałam i także byłam bardzo zadowolona pod warunkiem, że za prawdziwe szare mydło zapłacimy ok. 5 zł bo te po 2 zł to jakaś podróba, które wysuszają i podrażniają skórę :)

    OdpowiedzUsuń