piątek, 14 marca 2014

RECENZJA 100 % NATURALNEGO MYDŁA z BURSZTYNEM

Witajcie! Dziś zapraszam Was na recenzje 100 % naturalnego mydła z bursztynem, które otrzymałam w ramach współpracy z 'Mydlarnią powrót do natury'. O podjęciu współpracy pisałam tu. Zapraszam Was do polubienia fanpage'a firmy.


STRONA PRODUCENTA     lub     FACEBOOK


Informacja producenta:

Bursztyn przyspiesza odnowę komórkową, jest naturalnym antyoksydantem, regeneruje i rozświetla. Już przed wiekami znano właściwości bursztynu. Wiedziano, że jest nie tylko wspaniałą oprawą naszej urody, ale pielęgnuje i odżywia skórę. Pobudza również metabolizm skóry, widocznie poprawia stan nawet bardzo zmęczonej cery. Po użyciu mydła zawierającego bursztyn, skóra staje się jędrna, elastyczna, napięta. Wygląda młodo i świeżo.

Mydło zawiera naturalny bursztyn. Nie zawiera dodatków chemicznych: konserwantów, wybielaczy, wypełniaczy. Delikatnie myje i pielęgnuje skórę nie powodując podrażnień.

Moja opinia:

Mydło stosowałam do mycia ciała. Produkt nie uczulił mnie ani nie podrażnił. Mydełko pachnie ładnie i przyjemnie, niestety zapach po umyciu nie utrzymuje się na skórze. Dobrze się pieni, a także świetnie oczyszcza. Moja skóra po zastosowaniu tego mydełka była gładka, miękka, a z czasem bardziej ujędrniona. Produkt zdecydowanie nie nawilża, ale nawet tego nie oczekiwałam. Mydełko jest wydajne i kosztuje około 4-5 zł za 100 g. Już wcześniej wspominałam, że uwielbiam mydła w kostce dlatego szczerze polecam zakupić i przekonać się, że są o wiele lepsze niż żele pod prysznic. 

Moja ocena: 5/5!


12 komentarzy:

  1. Zaciekawiłaś mnie tym mydełkiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mydełko musi ładnie pachnieć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię naturalne mydełka. Ja dostałam od firmy 2 sztuki : dla dzieci oraz z borowiną i bursztynem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czeka w kolejce do testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze do tego nie dotarłam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. nie miałem takich mydelek nigdy :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wyglądają te mydełka, lubię takie naturalne kostki myjące :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam te mydełka a ich zapach jest rewelacyjny trudno mi było wybrać od którego zacząć testowanie ;)

    OdpowiedzUsuń