niedziela, 2 marca 2014

RECENZJA 100 % NATURALNEGO MYDŁA z BŁOTEM z MORZA MARTWEGO

Witajcie! Dziś zapraszam Was na recenzje 100 % naturalnego mydła z błotem z Morza Martwego, które otrzymałam w ramach współpracy z 'Mydlarnią powrót do natury'. O podjęciu współpracy pisałam tu. Zapraszam Was do polubienia fanpage'u firmy.



STRONA PRODUCENTA     lub     FACEBOOK


Informacja producenta:

Błoto z morza martwego ma dobroczynny wpływ na pory skóry - odtyka je, ściąga, dezynfekuje, pielęgnuje, oczyszcza. Dzięki aktywnym składnikom minerałów morza martwego następuje rewitalizacja i głębokie oczyszczenie skóry, absorbcja nadmiaru tłuszczu i usunięcie obumarłych komórek naskórka. Wspomaga leczenie chorób skóry, wspomaga leczenie łuszczycy, egzemy, i innych chorób dermatologicznych. Skóra staje się aksamitnie gładka, jędrna i elastyczna.  

Zawiera naturalne błoto z morza martwego. Nie zawiera dodatków chemicznych L konserwantów, wybielaczy, wypełniaczy. Delikatnie myje i pielęgnuje skórę nie powodując podrażnień. 

Moja opinia:

Mydełka stosowałam jedynie do mycia twarzy. Produkt nie podrażnił, nie uczulił ani nie wysuszył mojej wrażliwej skóry.  Ma delikatny i przyjemny zapach, który jest wyczuwalny na skórze przez dłuższy czas po jej umyciu. Przeważnie mydła naturalne słabo się pienią jednak to mydełko pieni się doskonale. Moja skóra po zastosowaniu była niesamowicie gładka, miękka i dobrze oczyszczona. Zauważyłam, że już po kilku dniach moje pory zostały dobrze odblokowane, nawet wyprysków było mniej. Mydełko jest wydajne i kosztuje około 4-5 zł za 100 g. Jestem ogromną zwolenniczką mydeł w kostce, a zwłaszcza naturalnych dlatego szczerze polecam zakupić i przekonać się o jego dobroczynnych właściwościach. 

Moja ocena: 5/5!

12 komentarzy:

  1. ciekawe;) ja obecnie testuję mydło z bursztynem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba sobie kiedyś zafunduje takie mydełko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te mydełka brzmią genialnie, lubię naturalne a to z borowiną ciekawi mnie najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam przyjemności stosować tego mydełka :)
    Ciekawy blog. Będę tutaj częściej zaglądać.
    Obserwuję :)
    www.momentforme89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też czekam na te mydła:) chętnie bym na buźce przetestowała:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega! Lubię takie mydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie się prezentuje-chętnie bym się z nim wykąpała::))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już kupiłam kolejne i używam jedynie do twarzy, świetnie się spisuję do cery tłustej :)

      Usuń