poniedziałek, 10 marca 2014

NOWA WSPÓŁPRACA ze SKLEPEM HARISMA

Witajcie! Dziś pochwalę się nową współpracą ze sklepem internetowym 'Harisma'. W asortymencie sklepu znajdziesz m.in. różnego rodzaju gadżety, materiały piśmiennicze, akcesoria samochodowe czy akcesoria do kuchni.Zapraszam Was do zapoznania się z bogatą i ciekawą ofertą sklepu.

SKLEP INTERNETOWY     lub     ALLEGRO

W ramach współpracy dostałam kilka przydatnych i ciekawych gadżetów. 

Otrzymałam: 
  • minutnik/klepsydrę pod prysznic,
  • szablon do zdobienia kawy,
  • drewnianą zakładkę do książki,
  • długopis firmowy.


31 komentarzy:

  1. Haha a ja myślałam, że to wzorki do odrysowania na kartce haha ;) Super sprawa ;) Gratki i miłej baristycznej zabawy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nie :D wzorki także można wykorzystać do dekorowania wypieków :D

      Usuń
  2. o kurcze, a ja zawsze zastanawialam sie jak sie tak pieknie kawe zdobi!!! a tu sa szbalony :) bardzo ciekawe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie wiedziałam, że istnieją takie gadżety :D

      Usuń
  3. gratuluję :D świetna współpraca :D

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję kolejnej współpracy oby więcej Ci się trafiało :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te wzorki i klepsydra najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa współpraca:) Gratulacje;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe rzeczy, czekam teraz na jakąś bajeczną kawkę u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może na bajeczną kawę niekoniecznie, ale na deser lub ciacho to już prędzej :D

      Usuń
  8. Gratki :) Mi się coś przypomniało z ta klepsydra pod prysznic hehehe z moją byłą praca bo były takie klepsydry pod prysznic bo firma chciała zaoszczędzić na wodzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) współczuję takiej pracy....dobrze, że już jest Twoim dawnym miejscem zatrudnienia :D

      Usuń
  9. Świetna zakładka! A i klepsydra by się mi przydała :) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  10. thx bardzo:)


    może była byś zainteresowana follow bloga & fb ?:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje :) klepsydra rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa współpraca :) Jeszcze się z nią nie spotkałam. Gratuluję!
    www.momentforme89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń