piątek, 7 marca 2014

NOWA WSPÓŁPRACA z CHENICE SYSTEM POLSKA

Witajcie! Dziś pochwalę się Wam nową współpracą z Chenice System Polska. Firma ta jest partnerem handlowym i polskim przedstawiciel amerykańskiej firmy kosmetycznej Chenice Beverly Hills specjalizującej się w produkcji nowoczesnej linii kosmetyków do pielęgnacji włosów opartej na technologii liposomowej. Zapraszam Was do odwiedzenia strony producenta, zapoznania się z ofertą oraz polubienia ich fanpage'u.


STRONA PRODUCENTA     lub     FACEBOOK

Uśmiech zagościł na mojej twarzy, gdy tylko otworzyłam przesyłkę. W ramach współpracy dostałam kosmetyki do pielęgnacji włosów. W następnym tygodniu planuję zmianę koloru, a jak wiadomo będzie się to wiązać z pogorszeniem stanu moich włosów dlatego produkty przetestuje z ogromną przyjemnością.

Otrzymałam:

  • nawilżający szampon o właściwościach leczniczych (250 ml)
  • ziołową maskę głęboko nawilżającą i odżywczą (150 ml)
  • maskę stworzoną specjalnie dla włosów farbowanych (50 ml)
  • system rekonstrukcji 3 fazowej tj. szampon, olejek, maska (9 saszetek po 10 ml)


34 komentarze:

  1. ja już testuję ok 2 tygodnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też mam już za sobą pierwsze testy :)

      Usuń
  2. Gratulacje :)Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja lubię zawartość tych małych saszetek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna przesyłka! :) Gratuluję współpracy. :))

    OdpowiedzUsuń
  5. miłego testowania :) ja jeszcze ich nie używałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) już po pierwszym użyciu mnie zachwyciły więc nie czekaj, a używaj :D

      Usuń
  6. Wow, super paczka :) Gratuluję i życzę udanych testów....i oczywiście czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratki :) Też czekam na swoją paczuszkę od nich :) Mam pytanie ile czekałaś na przesyłkę ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam, ale będę czekać na recenzję ziołowej maski głęboko nawilżającej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. po pierwszych testach jestem bardzo zadowolona, ale zobaczymy jak się sprawdzi w dłuższym okresie czasu :P

      Usuń
  9. Gratuluje fajnego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie! Już opakowania kuszą kolorem!

    OdpowiedzUsuń
  11. gratki :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super paczuszka:)))Miłego testowania!!

    OdpowiedzUsuń