niedziela, 16 marca 2014

MOJA OPINIA o OTRZYMANYCH GADŻETACH od SKLEPU HARISMA

Witajcie! Dziś post dotyczący recenzji gadżetów, które otrzymałam w ramach współpracy ze sklepem internetowym 'Harisma'. O podjęciu współpracy pisałam tu. Przypominam, że w asortymencie sklepu znajdziesz m.in. różnego rodzaju gadżety, materiały piśmiennicze, akcesoria samochodowe czy akcesoria do kuchni. Zapraszam Was do zapoznania się z ciekawą ofertą sklepu. 


SKLEP INTERNETOWY     lub     ALLEGRO

Poniższe zdjęcie przestawia otrzymane gadżety, które okazały się bardzo użyteczne w życiu codziennym.

1. SZABLON DO ZDOBIENIA KAWY:

Informacja producenta:

'Metalowy szablon do zdobienia kawy z trzema wzorami, składany.' 

Moja opinia:

Przedmiot stosowałam do zdobienia kawy, deserów i ciast za pomocą cukru pudru, lukieru, cynamonu lub kakao. W łatwy i szybki sposób mogłam zamienić swój wypiek lub kawę w coś ciekawszego i bardziej zachęcającego. Myślałam, że wzorki będą niewyraźne albo po prostu nieładne, ale jak można zobaczyć na zdjęciach wszystko było w porządku, tak więc moje obawy były niesłuszne. Ten gadżet bardzo polubiłam ze względu na to, że można go stosować nie tylko w kuchni, ułatwia dekorację, zajmuje mało miejsca oraz nie mam problemu z jego umyciem. Kosztuje niecałe 10 zł, a posłuży nam na wiele lat. Ze swojej strony jak najbardziej polecam :)

Moja ocena: 5/5!


2.  MINUTNIK/KLEPSYDRA POD PRYSZNIC :

Informacja producenta:

'Klepsydra/minutnik (5 minut) pod prysznic z przyssawką, pomaga kontrolować czas kąpieli i oszczędzać wodę.'

Moja opinia:

Kolejny przydatny gadżet, który pozwala nam na kontrolowanie czasu podczas mycia zębów, kąpieli, robienia masażu czy maseczek. Polubiłam ten przedmiot ponieważ ułatwia mi w szczególności robienie maseczek, wiem dokładnie kiedy mam ją zmyć lub ściągnąć bez konieczności ciągłego zerkania na telefon komórkowy. Polecam ten gadżet ponieważ jest mały, użyteczny, fajnie się prezentuję i kosztuje niewiele :)

Moja ocena: 5/5!


3. DREWNIANA ZAKŁADKA DO KSIĄŻKI:

Informacja producenta:

'Drewniana zakładka do książki o wymiarach 3 x 34 cm. Do wyboru 4 wzory.'

Moja opinia:

Przedmiot interesujący i zabawny, jednocześnie pełniący funkcję zakładki do książki. Wzbudza zaciekawienie u dzieci i dorosłych. Podoba mi się, że przez gumkę idealnie dopasowuje się do każdej wielkości książek lub notatników. Polecam gdyż ten gadżet kosztuję jedynie 5 zł, a jest pomocny i cieszy nasze oko ;)

Moja ocena: 5/5!



8 komentarzy:

  1. Niby takie małe coś ale na prawdę fajne najbardziej spodobał mi się szablon do zdobienia kawy .

    OdpowiedzUsuń
  2. Te szablony, to fajna sprawa :D Lubię takie gadżety :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super sa te szablony do zdobienia kawy ale strasznie droga przesylka :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt sama przesyłka to prawie drugie tyle co wartość tego przedmiotu, jak ktoś ma zamiar kupić kilka przedmiotów to mu się bardziej to opłaca :P

      Usuń
  4. Super gadżety:) Najlepszy do zdobienia kawy;)

    OdpowiedzUsuń