niedziela, 9 marca 2014

MOJA OPINIA o OTRZYMANEJ BRANSOLETCE od ARTELKA

Witajcie! Dziś post dotyczący recenzji bransoletki, którą otrzymałam w ramach współpracy z 'Artelką'. O podjęciu współpracy pisałam tu. 'Artelka' oferuje śliczne własnoręcznie robione bransoletki.  Zapraszam Was do zapoznania się z ciekawą ofertą bransoletek, jak również do polubienia fanpage'u.

              
    FACEBOOK

Moja opinia:

Bransoletka zrobiona jest z koralików w kolorze brzoskwiniowym oraz posiada okrągłą zawieszkę z wyciętym serduszkiem. Idealna zarówno do stylizacji eleganckich jak i sportowych. Bransoletka jest lekka i solidnie wykonana. Bardzo podobają mi się tego typu bransoletki, a najbardziej urzekł mnie jej ładny kolorek i minimalizm. Bransoletki wykonane z koralików są w cenie 10-12 zł, a z kamieni 20-25 zł. Polecam zakupić tym bardziej, że mamy możliwość personalizacji przedmiotu :)

Moja ocena: 5/5!

11 komentarzy: